Bij keuze van USB Videograbber 4, compsite, 'verder', komt er nu een bluescreen en stopt de PC. Dit is Windows10, i7, 64bits versie 5.0.1.104 van video redder. Dit was vroeger niet het geval.
Dank u voor de reactie. Jammer genoeg blijkt de driver voor de videoconverter niet aanvaard te worden. Misschien doe ik wel iets fout. Ik heb de setup van de uitgepakte folder als administrator gestart en ook de antivirus tijdelijk afgezet, maar ik krijg een fout : emBDA64.sys. Mvg, Paul
Bedankt voor het aanbod Michael. Ik heb nog maar 2 videobanden die ik graag had omgezet. Alle andere banden heb ik vroeger al omgezet met oudere PC. Maar iedereen was uiteindelijk gedwongen om naar Windows10 over te stappen (via Windows8). Zoals Microsoft nu weer aan het pushen is voor Windows11. De winkel moet natuurlijk blijven draaien, dat versta ik. Ik vind het niet de moeite om opnieuw een systeem aan te kopen voor de overblijvende video's. (zelfs met korting) In ieder geval bedankt voor de hulp, een goede service. Virusvrije toekomst gewenst. Paul