Video Magix de Luxe premuim 16

hanny_rossel schreef op 28.05.2014 om 09:32 uur

Beste,

Ik heb een sterk vermoeden dat mijn DVD van Magix niet goed is.
Al jaren monteer ik mijn films met Video Magix de Luxe nooit echte problemen gehad.
Sinds ik de versie Video Magix de Luxe premuim 16 heb is er iedere keer weer wat.
Dan is de DVD niet te instaleren, moet dit nu altijd doen in een zelf aangemaakte map.
Ook een code nummer die niet klopte, van Magix een ander nummer gekregen.
En nog een paar rare dingen, nu komen na het branden de beelden schokkend over.
Ook blijkt dat na het renderen en branden dat de film (die normaal niet meer is te bewerken) nog steeds bewerkt kan worden. Nu wil ik het programma online downloaden, wie kan mij helpen aan de link voor Windows 7 en 8.  Zelf al gekeken maar ik ben bang dat ik veel narigheid mee zal download waardoor mijn laptop niet meer goed functioneert.

Kan ik in de nieuwe online gedownload versie, mijn al gemonteerde film, weer plaatsen en gelijk branden?

Bedankt alvast voor de reacties.

Reacties

mi-bo schreef op 28.05.2014 om 09:53 uur

Beste Hanny.
U schrijft over een product dat zeker 6 jaar oud is, en nu heeft U er problemen mee. ga naar magix.com free download en kijk naar het laatste nieuwe product bv MAGIX video de luxe 2014 dit werkt perfect met Windows 8.1 en uiteraard ook met Windows 7, want Uw product MAGI video de luxe premium 16 zal niet onder Windows 8.1 werken, gezien hier geen drivers voor zijn.
succes
mido

hanny_rossel schreef op 28.05.2014 om 10:12 uur

Beste mi-bo,

Hartelijke dank voor Uw snelle reactie.

Ik heb nog wel een vraag.

Kan ik mijn gemonteerde film weer gebruiken in een nieuwe versie, ongeacht welke ik zou kopen of downloaden?

Of moet ik weer helemaal opnieuw beginnen?

mi-bo schreef op 28.05.2014 om 10:54 uur

Beste Hanny,
Er is een verschil tussen opslaan als en exporteren .
De bestanden die U heeft opgeslagen in een map die kunt U als er geen projecten zijn verwijderd gebruiken in de nieuwere versies( upload is wel mogelijk, download namelijk niet) ( wel van oud naar nieuw maar niet van Nieuw naar oud).
Dan zijn er projecten die al als mxv bestanden zijn gemaakt ( zij op dvd gebrand of op een externe harde schijf gezet ) deze kunt u wel inladen om te bewerken, maar als er bv. toegevoegd geluid bij staat kunt U dit niet verwijderen.
Hopend dat dit een beetje duidelijk is, en besluit tot het overgaan tot een up-to-date pakket,
kijk als geregistreerde gebruiker op de MAGIX site er zijn vaak aanbiedingen
succes
mido