Reacties

RiViS schreef op 28.09.2014 om 20:13 uur

Geef aub wat meer informatie, beste Flapinsky. 

Hoe heb je de export precies uitgevoerd? (welke commando's aangeklikt?)

Welk export formaat heb je gekozen?

groet,

Rijk

lucky_me schreef op 28.09.2014 om 20:21 uur

Ja hallo

Een beetje weinig gegevens toch hoor. In welk formaat sla je op?

ik ga toch proberen. wanneer je video als avi opslaat dan krijg je een venstertje. Eenbepaald gedeelte is voorbehouden voor export instellingen. Daar zie je een knop "geavanceerd", druk daar op. in het nieuwe venstertje zie je een knop "audio compressie". Klik nu daar op.Standaard staat de codec op PCM(intern). Onder deze codec creeert het programma ongecomprimeerde audio. Een andere codec zou hier de oplossing zijn.

Ik zou dus zeggen, kijk in het venstertje met de export instellingen die jij gebruikte en kijk welke codec gebruikt wordt voor de audio.

mvg

Luc

Flapinsky schreef op 29.09.2014 om 17:34 uur

Geachte heren,

Bedankt voor het antwoord. Ik dacht altijd dat Magix automatisch de boel comprimeerde. Ik heb de adviezen opgevolgd en inderdaad, het klopte met dat venstertje en hij stond op PCM. Dat heb ik veranderd. Na een proef zag ik dat de audiobestanden kleiner waren dan de Videobestanden.

Jullie werken vanuit de commandos's links naast het logo Magix? Ik vanuit rechts, wat nu een cirkel met pijl is om te exporteren.Daar kun je alleen kiezen waarheen het bestand moet gaan en welke kwaliteit.

Ik ben nog niet zo ervaren met dit programma. En wat de hele computerbusiness betreft al helemaal niet.

Ik doe mijn best, de video gaat nu naar Vimeo en wie weet heb ik jullie hulp wel meer nodig. In ieder geval hartstikke bedankt voor de snelle en hulpvolle antwoorden.

Dick