Video en bronbestanden verplaatsen naar harde schijf, alles weg!

JeskevH schreef op 13.06.2010 om 12:40 uur
Hoi ik gebruik nu al 3 jaar Magix Video Deluxe 2007 Plus. Als ik een filmpje van mijn camera op de computer zet dan verplaats ik die naar de map "mijn video's" en daar maak ik dan ook een magix video. Ik kom inmiddels krap in mijn ruimte te zitten. Daarom heb ik een externa harde schijf gekocht maar als ik mijn DIP, het Magix-bestand, de originele video's en fotos (de bronbestanden) daar naar verplaats, kan ik vervolgens mijn film niet meer openen. Hij is alle bestanden kwijt. Ook als ik bij het openen laat zoeken, dan vindt hij alleen de foto's. Nu heb ik inmiddels 3 jaar film op mijn PC staan en de boel raakt vol. Hoe kan ik mijn bewerkte video's op de harde schijf opslaan en ze vanaf daar toch nog openen en ev nog een keer branden.

Reacties

Polders schreef op 28.06.2010 om 22:34 uur
Beste JeskevH, het lijken verschillende vragen...probeer eens een film te openen waarvan alle bestanden - dus opnamen + geluid + DIP verplaatst zijn.
Gebruikelijk is dat de DIP na het opstarten melding geeft dat bestanden niet (op de bekende plaats) zijn te vinden. Als daarna wordt geklikt op de knop om de locatie aan te passen, kan de nieuwe locatie met de browser worden aangegeven.
Succes