Video-effecten

Voormalige gebruiker schreef op 20.11.2011 om 15:08 uur

Wanneer ik bg_darkramp_blue.jpg naar de arranger sleept dan blijft er een video-effect aanhangen

Hoe kan ik dit weer resetten, zodat bij het opstarten niet telkens het video-effect bluebox mee opstart.

Ik heb dit al geprobeerd om via video-effecten te resetten gedaan, maar  zonder resultaat.

Ook via Chroma Key, waar de bluebox kan worden aangezet ook niet.

Mijn besturingsysteem is: Windows 7 home edition

Het programma is Video de luxe MX Premium.

Wie weet het antwoord.

Alvast bedankt

Robvroe1

 

Reacties

lucky_me schreef op 21.11.2011 om 05:53 uur

Hallo

onder in de mediapool heb je de keyframe annimator. selecteer nu het gedeelte waarvan je het effect wil verwijderen. In de keyframe annimator zie je nu het effect "bluebox" met ernaast een klein pijltje. Klik erop en kies "effect verwijderen.

mvg

Luc

Voormalige gebruiker schreef op 21.11.2011 om 22:26 uur

Hallo Lucky me,

Bedankt voor je reactie. Ik heb gedaan zoals je heb beschreven. Dan reset ik de achtergrond eenmalig.

Dit kan je ook doen via reset video-effecten doen, maar wanneer ik de achtergrond voor de tweede keer oproep dan moet ik weer een van deze handelingen uitvoeren.

Ik  denk dat het bestand  "bg_darkramp_blue.jpg gekoppeld blijft met BlueBox. Want als ik Magix helemaal afsluit en met een nieuw project begint, dan blijft het ook met BlueBox gekoppeld.

Ik zelf denk aan om het "bg_darkramp_blue.jpg" een andere naam te geven bv er tijdelijk een 1 achter de naam

te typen. Misschien blijft het dan weg. Alleen in mediapool wordt dit bestand als "verloop1" weergegeven.

Groetjes

Robvroe1

Zie fig 1. geresette afbeelding en fig. 2 is dan met de BlueBox