Video deluxe wil bij elke opstart registreren

sipke schreef op 07.06.2018 om 19:14 uur

Net video deluxe 2018 op de pc gezet en op wat schoonheidsfoutjes na die ik eerder aan win 10 wijd, ben ik er goed tevreden over. Echter elke keer dat ik het programma start wil het opnieuw geregistreerd worden. Op zich geen probleem want alles staat reeds in de betreffende vakken en is op starten klikken voldoende. Er is echter nog een leeg scherm waar ook het registratienummer in moet en die is leeg. O het programma niet overstuur te maken heb ik daar nog niks ingezet, maar is het de bedoeling dat in 2 vakken de registratie ingevuld moet worden? Het programma behandeld mij lijkt het of ik met een proefversie werk en in dat geval is het over 4 weken gebeurd.

Reacties

Bol schreef op 07.06.2018 om 19:56 uur

Over welke 2 vakken heb je het? Kan je een afbeelding plaatsen?

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 07.06.2018 om 20:17 uur

Sipke.

Als U een download versie van MAGIX vdl 2018 heeft geinstalleerd

Is het een trial versie,door in de 2 vakken Uw e-mail adres en Wachtwoord bekend bij MAGIX wordt het omgezet naar een volledige versie.

Zolang U de 2 vakken niet invult. Zal U tot maximaal 30 dagen een beperkte MAGIX vdl 2018 op Uw Pc hebben staan.(alle extra prgramma's zijn niet te installern en te gebruiken, ook het branden is beperkt.

Dit zal niet Uw bedoeling zijn

Groeten

Michael

sipke schreef op 07.06.2018 om 20:31 uur

Ik heb een betaalde versie mi-bo, maar het lijkt ondanks dat het prog bij elke opstart zegt dat de registraqtie gelukt is dit niet doet.

Bol schreef op 07.06.2018 om 20:33 uur

Hallo Sipke,

Dank dat je een afbeelding heb geplaatst.

Klik op online registreren en activeren. Wat gebeurd er dan?

Voor uitleg klik op: Waarom registeren.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.06.2018, 20:42, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 07.06.2018 om 20:44 uur

Ik heb slechts 2 opties, afsluiten op de gele registratieknop klikken. Als ik dat doe komt de kreet dat registreren goed verlopen is. Als ik klik op waarom registreren, dan krijg ik uitleg dat ik na registratie alle updates e.d. krijg en dat het voor de veiligheid is.

Bol schreef op 07.06.2018 om 20:55 uur

Sipke,

Wat je schrijft klopt allemaal. Klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling en start het programma eens op als administrator. Wat is nu het resultaat?

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.06.2018, 20:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 07.06.2018 om 21:08 uur

Als ik als administrator inlog dan komt het registratiescherm ook.

Bol schreef op 07.06.2018 om 21:19 uur

Als je dan op "online registreren en activeren" klik en VDL afsluit en weer opnieuw opstart, zie je weer / nog het registratiescherm?

Laatst gewijzigd door Bol op 07.06.2018, 21:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 07.06.2018 om 21:50 uur

Ja als ik na het registratiescherm op afsluiten klik dan zie ik de volgende keer weer het registratiescherm. Overigens heb ik net een online actualisatie gedaan iets wat volgens mij niet kan met een proefversie.

mi-bo schreef op 07.06.2018 om 22:26 uur

Sipke,

om 20.17 uur schreef ik Uw e-mail adres en Wachtwoord bekend bij MAGIX .

Dit had moeten zijn e-mail adres + P3 serienummer.

Ga eens naar

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

inloggen met e-mail adres en wachtwoord bekend bij MAGIX .

mijn producten,

staat hier MAGIX vdl 2018 geregistreerd, met serienummer.

staat dit er niet scrol naar beneden, hier staat

Mocht één van uw MAGIX-producten ontbreken, dan kunt u dat toevoegen met de knop "Product registreren".

Product registreren : en kunt U het product alsnog registreren.

deze mogelijkheid is ook via mijn account hier staat ook een optie product registreren

vergeet niet om uit te loggen.

Groeten

Michael

sipke schreef op 07.06.2018 om 22:42 uur

Ja het staat netjes geregistreerd.

Bol schreef op 07.06.2018 om 23:21 uur

Ja als ik na het registratiescherm op afsluiten klik dan zie ik de volgende keer weer het registratiescherm. Overigens heb ik net een online actualisatie gedaan iets wat volgens mij niet kan met een proefversie.

Hallo Sipke,

Als het een proefversie is / was, kan je volgens mij ook geen actualisatie uitvoeren. Er kan een serverstoring zijn bij Magix. Ik zou zeggen probeer het morgen nog een keertje, als je probleem zich dan nog voordoet, leg je probleem dan voor aan Magix Support: https://support2.magix.com/customer/index.php , zij kunnen dan e.a. controleren en je van de juiste informatie voorzien.

Dit is een forum voor en door Magix gebruikers, dat geheel los staat van Magix Support.

Succes,

Rob

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 10.06.2018 om 11:44 uur

Beste Magix gebruikers,

Namens Sipke mag ik hier vermelden, dat zijn probleem "online registreren en activeren" is opgelost.

Magix Support heeft aangegeven, dat VDL 2018 goed geregistreerd staat bij hen, maar dat zijn PC meerdere problemen had. Ik heb hem toen het advies gegeven om zijn PC eens goed op te schonen, met bv. CCleaner.exe het mag ook een ander schoonmaakprogramma zijn. Na deze schoonmaak waren zijn problemen voorbij.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 10.06.2018, 11:44, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-