Video Deluxe Premium: Probleem met Elegance

Dawnley schreef op 14.12.2019 om 16:22 uur

Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik aan de slag gegaan met Magix Deluxe Premium (versie 19.0.2.49). Alles werkt prima op één ding na. Het filmsjabloon basic Elegance speelt het filmpje (avi) dat in de plaatshouder staat niet mee af. Ik krijg alleen de lege scenes met de poppetjes op de programmamonitor te zien, terwijl de film in de drag and drop-plaatshouder (links) duidelijk aanwezig is. Vanzelfsprekend heb ik Elegance ook met andere bestandsformaten uitgeprobeerd, maar steeds met hetzelfde resultaat. In alle andere film- en montagesjablonen werken alle filmpjes zonder problemen. Weet iemand van jullie waaraan dit kan liggen?

Reacties

Bol schreef op 14.12.2019 om 16:44 uur

Hallo Dawnley,

Ik heb ook e.a. uitgetest en heb het vermoeden dat het hier om een BUG gaat in de plaathouder Elegance. Bij mij krijg alleen een zwart vlak te zien. zie afbeelding

Als updategarantie nog niet is verlopen zou u dit kunnen voorleggen aan Magix Support. https://support2.magix.com/customer/index.php

Succes,

Rob

aanvulling: 14 december 2019 om 16:52

Dit is het eindresultaat

Laatst gewijzigd door Bol op 14.12.2019, 16:51, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dawnley schreef op 14.12.2019 om 17:56 uur

Beste Bol, dankjewel voor uw reactie. Hetgeen op uw filmpje is precies wat er bij mij gebeurde. Ik heb het programma pasgeleden via de website van Magix aangeschaft, dus zal het vast nog in de garantie zitten. Nogmaals hartelijk dank voor de moeite.

Bol schreef op 14.12.2019 om 21:08 uur

Hallo Dawnley,

Het zou best eens kunnen, dat deze BUG in een volgende update / patch gerepareerd wordt. Mijn advies is meldt uw probleem bij Magix Support, zodat zij ook uw bug kunnen reproduceren en eventueel repareren.

Heel fijn weekend,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dawnley schreef op 14.12.2019 om 21:32 uur

Beste Rob, sorry dat ik u eerder Bol noemde, ik heb uw advies opgevolgd en het probleem bij Magix Support neergelegd. Ik ben zeer benieuwd naar wat gaat volgen.

Ik wens je een fijn weekend Rob, en ontzettend bedankt voor al uw moeite.