Video deluxe premium 2017 op 2 pc's

avranken16 schreef op 15.07.2017 om 12:19 uur

Beste Mi-Bo,

Ik heb een vraag over het montage program Video de luxe Premium wat ik eind 2016 heb gekocht.

Ik heb dit program op 2 pc's,    op pc 1 ( MONTAGE-PC-TON) heb ik dat in okt. 2016 geplaatst en op pc 2  (ALLROUND-COMPUT) in januari 2017.

Wat mij op valt is dat op pc 2 het laatst geactiveerd is op 28 juni 2017 en   PC 1  21 juni 2017.

Ook is op pc 2 de interface veranderd dat wil zeggen dat de overgangen nu bij de sjablonen zitten  heen stond er overgangen.

Blijft de interface van  de pc 1 wat het laatst op 21 juni is geactiveerd de oudere interface het zelfde of wordt deze ook nog een keer aangepast?

Alvast bedankt.

Ton Vranken

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 15.07.2017 om 14:51 uur

Hallo Ton,

Het antwoord op de vraag: "Wat mij op valt is dat op pc 2 het laatst geactiveerd is op 28 juni 2017 en   PC 1  21 juni 2017" is het volgende: Om de 30 dagen wordt er gekeken of uw VDL nog legaal is en zal daarom elke keer "Voor het laatst geactiveerd op:" aangepast worden.

Het antwoord op de vraag: "Ook is op pc 2 de interface veranderd dat wil zeggen dat de overgangen nu bij de sjablonen zitten  heen stond er overgangen" is het volgende: U heeft PC 2 online geactualiseerd en heeft nu de versie: 16.0.4.102 gekregen, terwijl PC 1 nog een onder versie heeft. Wanneer u deze online actualiseert, dan zult u zien dat ook hier de interface veranderd.

Het antwoord op de vraag: "Blijft de interface van  de pc 1 wat het laatst op 21 juni is geactiveerd de oudere interface het zelfde of wordt deze ook nog een keer aangepast?" is het volgende: Ga naar Hulp/ online actualiseren.

zie: https://www.magix.info/nl/tutorials/nieuwe-grote-download-update-per-27-06-2017--1191758/

Wanneer u online heeft geactualiseerd, ga dan ook naar Hulp / extra inhoud installeren. Sommige bestanden zijn ook geüpdatet.

succes,

Rob

avranken16 schreef op 16.07.2017 om 20:23 uur

Beste mi-bo hartelijk dank voor het helpen oplossen van het probleem met VDL premium 2017.

Met super geduld en kennis heb je me door het program geleid en geholpen met het oplossen.

Alles werkt nu weer perfect.

Ook Robvroe bedankt voor de reactie en het meedenken.

Vriendelijke groeten Ton Vranken

Voormalige gebruiker schreef op 16.07.2017 om 22:51 uur

Hallo Ton,

Fijn om te horen dat je probleem is opgelost.

Groet,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 17.07.2017 om 09:32 uur

Hallo Ton,

Ik heb een gelijksoortig probleem. Mijn PC en laptop hebben ook verschillende interfaces. Ik kan niet online actualiseren, omdat dit niet aanwezig is bij hulp.

Je geeft wel aan dat je probleem, met super veel geduld en kennis door Michael is opgelost. Helaas geef je niet aan hoe jullie dat hebben gedaan. Ik zou dit graag weten, zodat ik ook op allebei mijn PC's dezelfde interface heb.

Alvast bedankt,

Nel

mi-bo schreef op 17.07.2017 om 10:29 uur

Hallo Nel,

De oplossing voor Ton is telefonisch gedaan.

Het volgende is besproken:

ga eerst naar :  https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ inloggen, dan de Pc\laptop uncheck doen die niet goed werkt.

Het MAGIX vdl Prem programma opstarten, en deactiveren via hulp, dan gezien U met een dvd werkt, configuratiescherm mijn programma's MAGIX vdl Prem verwijderen,

dan naar vergrootglas gaan ( win 10 ) en intikken C:\ProgramData\MAGIX\ Video .

Dan ziet u in een tabblad Uw programma staan open dit en verwijderd de gehele map die dan in de verkenner staat.

Is dit gedaan, Pc\Laptop opnieuw opstarten, Dvd in de driver en het mooie MAGIX vdl Prem product installeren, dan registreren, en online activeren, en op alle 2 de Pc\laptop zal U zien dat het interface het zelfde is.

Dit verhaal staat ook op Tutorial zoals Rob Vroe al had aangegeven :

https://www.magix.info/nl/tutorials/nieuwe-grote-download-update-per-27-06-2017--1191758/

succes

Michael.

Voormalige gebruiker schreef op 17.07.2017 om 11:55 uur

Hallo Michael,

Ik ga het vanmiddag uitproberen. Maar er moet toch een gemakkelijkere methode zijn om het programma van een gelijkgestemde interface te voorzien. Misschien zijn er andere forumleden, die wel een vluggere methode hebben om dit te doen.

Groet,

Nel

PS. Ik zie dat jouw antwoord als Oplossing is aangemerkt. Dit heb ik niet gedaan!!.

Voormalige gebruiker schreef op 17.07.2017 om 12:39 uur

Hallo Nel,

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Ik zou het niet kunnen vertellen, wie het antwoord als Oplossing is aangemerkt. Als ik goed ben geïnformeerd, kan dit alleen de vragensteller doen. Misschien dat Michael hierop een antwoord heeft als moderator.

Ik denk, dat ik een snellere methode voor u heb. Zelf denk ik, dat u op de PC de versie 16.0.4.102 geïnstalleerd hebt staan en op uw Laptop nog de versie 16.03.66. Wat u zou kunnen proberen is het volgende:

1. ga naar: https://support2.magix.com/customer/nl/patch/video-deluxe-premium-14?p=202734
  2. scrol helemaal naar beneden en download Versie: 16.0.4.102 - Grootte: 839.64 MB
  3. Installeer deze
  4. Start nu VDL 365 versie 16.0.4.102 op en kijk of u nu de zelfde interface heeft gekregen

Laat het mij weten,

Groet,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 17.07.2017 om 16:48 uur

Hallo Rob,

Inderdaad, op mijn laptop staat / stond de versie 16.03.66. Nadat ik bij MAGIX de versie 16.04.102 heb gedownload en geïnstalleerd, hebben mijn PC en Laptop gelijke interfaces. Ook zie ik dat beide PC de laatste versie heeft. Bedankt voor uw reactie dit scheelt een heleboel tijd. Ik zag er erg tegenop om VDL te deinstalleren en dan weer te installeren. Dit is al een keertje bij mij verkeerd gegaan. Nogmaals bedankt voor u deskundige hulp

Groet,

Nel

Voormalige gebruiker schreef op 17.07.2017 om 18:53 uur

Hallo Nel,

Ik vind het fijn om te horen dat het gelukt is. Het was voor mij ook nog maar de vraag of het zou werken.

O, ja Nel, ga ook even naar Hulp / extra inhoud installeren. Hiervoor zijn door Magix ook updates uitgebracht. Het kan zijn, dat dit wat langer duurt dan de eerdere update. Dit komt, doordat eerst de nieuwe programma's worden gedownload en daarna worden de oude programma's automatisch verwijderd en de nieuwe weer geïnstalleerd.

Succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 17.07.2017 om 20:08 uur

Hallo Rob,

Dank je voor deze informatie

Groet,

Nel