Video deluxe premium 2017

dadilon schreef op 07.10.2016 om 12:55 uur

Ik had graag uw mening ernomen over het niuew aangeboden programma VIDEO DELUXE premium 2017.

met als extra movie edit pro premium.

Ik heb dit aangekocht maar val van het ene probleem in het ander.

Voor mij is dit een miskleun ofwel een probleemmet win10.

Start slecht

bij opslaan ,gaat een gedeelte van de film verloren.

Kan het programma niet normaal afsluiten.

Bij beeld aanpassing springt het automatisch terug naar het vorige beeld.

Uw mening graag

Reacties

mi-bo schreef op 07.10.2016 om 13:02 uur

Hallo dadilon,
is het een download versie,
zo ja, is na het installeren, ook via hulp extra programma’s installeren gedaan, en daarna online actualiseren.
gezien het een krachtig programma is, is Uw grafischekaart up to date. Want de problemen die u omschrijft is mij niet bekend
gr
Michael

dadilon schreef op 07.10.2016 om 13:15 uur

Het is upgrade DVD die mij is toegezonden.

dadilon schreef op 07.10.2016 om 13:30 uur

Bijkomend .

alles is na installatie ge actualiseerd.

Dit zijn mijn gegevens van PC

Voormalige gebruiker schreef op 07.10.2016 om 19:26 uur

Hallo Leon,

U hebt vanaf 17 september 2016 al problemen met VDL premium.

U schrijft, dat u VDL premium (2017) hebt gekocht met als extra Movie Edit Pro premium. Volgens mij hebt u VDL premium (Nederlandstalig) of Movie Pro Edit premium (Engelstalig).

Volgens mij is uw probleem niet eenvoudig op te lossen, doordat u verschillende VDL projecten en VDL programma's door elkaar gebruikt.

Ik denk zelf, dat u computer heel veel fouten bevat. Hebt u al eens uw computer opgeschoond met CCleaner.

Succes,

Rob 

dadilon schreef op 08.10.2016 om 13:24 uur

Beste ROB,

Dit is de DVD die mij is toegezonden en die mij op internet is aangeboden als VDL 2017.

Op deze schijf staat ook Vasco da Gama 9 HD essential en zoals je ziet Movie edit pro .

Deze porogramma's werken coorect en geven mij geen problemen.

Ik heb mijn probleem ook al aan Magix gemeld maar deze reageren op dit ogenblijk niet wat mij verwonderd.

Mijn Pc wordt automatisch geclaend met CCLAEN en mijn regeister doe ik zelf elke week. Hieronder zie je mijn opsarters.

Ik kan ook nog melden dat ik bij het opstarten van nieuw project in VDL 2017 met de zelfde problemen zit.

Groeten

Voormalige gebruiker schreef op 08.10.2016 om 14:17 uur

Hallo Leon

Als ik zo naar de afbeelding kijkt, zie ik dat deze schijf meerdere VDL premium's staan. De Nederlandse, Frans/België en Engels.

U heeft waarschijnlijk op 17 september de Nederlandse VDL premium versie geinstalleerd. Toen VDL premium niet werkte, heeft u van Magix deze DVD toegezonden gekregen en met daarop ook Movie Edit Pro premium. U heeft toen maar Movie Edit Pro premium geinstalleerd. Als u VDL premium 2017 niet heeft gedeïnstalleerd, heeft u ook de Movie Edit Pro op u computer staan. Dit kun u zien bij C:\Users\Gebruikersnaam\Documents\MAGIX

Groet,

Rob

dadilon schreef op 08.10.2016 om 14:55 uur

Dit vind ik inmijn doc.

Nu kan ik niet meer volgen, het spijt.

ik heb op de aanbieding van Magix waar duidezlijk staat 2017 gereageerd en besteld.

Zodus het blijkt dat ik geen 2017 heb ontvangen of ben ik mis.

Voormalige gebruiker schreef op 08.10.2016 om 15:14 uur

Hallo Leon,

Ja, u heeft wel de juiste VDL premium ontvangen.

Sinds dit jaar staat het jaartal niet meer achter VDL-premium vermeld.

U krijg nu elk jaar een nieuw aanbod. (365 Upgrade Garantie)

Lees dit maar eens door: http://www.magix.com/nl/support/updateservice/

Ik wens u veel montage plezier.

Groet,

Rob

dadilon schreef op 08.10.2016 om 15:34 uur

Rob,

bedankt voor de tijd die je aan mij hebt besteed, maar daarmee heb ik geen oplossing.

Holpelijk zijn er anderen die dit allemaal mezen en mij en andere verder helpen.

Zodra ik een mail met oplossingen krijg van Magix zend ik hem naar jou

Bedankt

Voormalige gebruiker schreef op 08.10.2016 om 20:16 uur

Hallo Leon,

Graag gedaan.

Jammer dat ik je probleem niet heb kunnen oplossen.

Zelf denk ik, dat het voor andere forumleden ook moeilijk is om jouw probleem op te lossen.

Als ikzelf zo'n probleem zou hebben, zou ik overwegen om een schone installatie te doen, inclusief Windows 10.

Misschien is er iemand in je directe omgeving, die jouw kan helpen.

Fijn weekend,

Rob

dadilon schreef op 14.10.2016 om 00:45 uur

Een antwoord dat het probleem oplost heb ik nog altijd niet,.heb alles geprobeerd wat hier is voorgesteld, maar dat is niet de oplossing van het probleem.het zijn allemaal lammidelen.

Heb ook het probleem voorgelegd aan Magix maar wacht nog op een antwoord.

Voormalige gebruiker schreef op 14.10.2016 om 11:09 uur

Hallo Leon,

Je schrijft dat je alles heeft geprobeerd. Heb je ook een schone installatie uitgevoerd van Windows? Dus je harde schijf helemaal leeg maken (formateren) en daarna Windows en de programma's weer op je PC installeren. Dit is een krachtig en ingrijpend iets. 

LET OP: eerst een backup maken van je persoonlijke gegevens.

Groet,

Rob

dadilon schreef op 20.10.2016 om 14:11 uur

Rob gegroet,

Ik heb geen schone installatei uitgevoerd omdat ik programma's heb zonder schijf. ik ook geen win 10 heb op schijf.

Ik vraag me trouwens af waarom ik dit zou doen daar alle andere programma's van Magix en de andere,zelf deze die op de geleverde schijf van VDL 2017 staan correct werken en normaal kunnen worden afgesloten.

Zowel VDL2013 als VDL2014.

Ik wacht nog steeds op een antwoord van magix die me melden dat ze het onderzoeken.

Groeten

Voormalige gebruiker schreef op 20.10.2016 om 15:55 uur

Hallo Leon,

Het is jammer, dat Magix Support jou probleem nog niet heeft kunnen oplossen. Je schrijft, dat ze het aan het onderzoeken zijn. Afwachten maar zou ik zo zeggen. Het kan erg druk zijn bij Magix Support.

Als ik je antwoorden lees, denk ik dat,  zonder jou te kort te doen, een digibeet bent. Daarom adviseer ik je om geen schone installatie te doen, tenzij je iemand heeft gevonden die veel van computers weet en je daarbij kan helpen.

Nu nog het antwoord op een schone installatie.

1. Om Windows 10 opnieuw te herinstalleren heb je geen installatieschijf nodig, wel dat je huidige Windows 10 goed is aangemeld en geregistreerd bij Microsoft.

2. Voor alle Magix programma's heb je ook geen installatieschijven nodig, deze kan je downloaden vanaf je account bij Magix, enwel onder mijn producten.

3. Je moet altijd zorgen, dat je ten alle tijden de programma's die je op je PC heb staan, kan herinstalleren. (dus de nodige backups / installatieschijven maken)

Op de vraag waarom ik je dit advies heb gegeven is, omdat jouw problemen moeilijk te traceren zijn waar deze vandaan komen.

Veel succes bij het zoeken naar de oplossing

Rob. 

granddadmd schreef op 20.10.2016 om 18:03 uur

Leon,
Het verhaal helemaal gelezen, bij bestelling op internet, was de mogelijkheid tot koop van Veiligheid copy ( extra kosten ( 4,99 ), nadat de dvd is ontvangen dit is een multifunctionele dvd met verschillende talen erop.
Deze installatie dvd heeft u gebruikt om het programma te installeren, waarbij de taal Nederlands is gekozen, zoals hieronder ook al is aangegeven MAGIX producten heeft vanaf begin 2016 geen getal meer achter het product staan, dit is allemaal juist. mijn optie is, ga naar hulp deactiveren, en als gebeurd is kan u het programma geheel van de Pc verwijderen, start de Pc weer op. en installeer MAGIX videoPremium op nieuw op de Pc, incl Vasco Da Gama 9 HD en New Blue FX Titler ProX, sluit de Pc weer af start hem weer op. ga naar hulp  online actualiseren. en wil graag van U vernemen of het dan correct werkt.

dit is een lang verhaal, maar wel een advies van de tech supprt van MAGIX

http://www.magix.info/nl/hoe-installeer-ik-magix-video-deluxe-op-de-juiste.online-training.1178518.html
groetjes
opa mike

dadilon schreef op 21.10.2016 om 14:09 uur

opa mike gegroet,

Heb deze morgend alles gedeinstalleerd en nadien terug geinstalleed en mij terug geactifeerd met de nodige nummers..

Heb het programma terug gestart en in het programma een bewerking gdaan en dan blijf ikmet dezelfde fouten zitten.

De link die in je tekst staat gaat vooral over VDL 2016 en win7-8 maar niet over VLD2017 ( wat bij mij  duidelijk  in de serieal no: Video deluxe 2017 premium ) wordt vermeld.

Ik appreseer u medeleven in mijn probleem en hoop toch een oplossing te vinden.

groeten

granddadmd schreef op 22.10.2016 om 10:37 uur

dadilon.
bedankt voor Uw reactie, jammer dat de eerste alinea niet wordt beantwoord.
dat de link niet over vdl prem ( 2017 ) gaat klopt, maar de procedure is voor alle pakketten het zelfde.
is na het herintalleren, de oude link van de Pc verwijderd, want die blijft namelijk staan, en na volledige installatie, via hulp actualiseren gedaan, want dan is het pakket pas compleet
groetjes
opa mike

dadilon schreef op 22.10.2016 om 12:10 uur

opa mike geroet,

Ga alles nog eens opnieuw doen,want ik begrijp niet goed wat u met oude link bedoelt.

Moet dit even uitzoeken.

Dit zal niet dit weekend zijn, zal voor maandag zijn denk ik.

Groeten.

dadilon schreef op 29.10.2016 om 15:08 uur

Beter laat dan nooit.

Heb via hulp actaliseren gedaan. Maar het afsluiten van het programma is niet opgelost.

Mijn antwoord komt zo laat door ziekte maar is voorbij.

Groeten