Video deluxe plus 2016, gedeelte blurren/vervagen

fallingeagle schreef op 28.12.2015 om 04:42 uur

Op de site van Magix staat een optie beschreven om een gedeelte in de video te volgen en zodoende dit gedeelte af te schermen met een balkje of te blurren.

Voordat ik een x bedrag betaal voor het programma heb ik de trail versie gedownload. Echter staat nergens beschreven hoe dit gedaan kan worden. ik zou het graag willen testen.

Is er iemand die dit kan uitleggen?

Reacties

mi-bo schreef op 28.12.2015 om 08:52 uur

Een  goederaad.

bestel + betaal  het pakket vdl 2016 prem probeer het uit  met recht op retour binnen 30 dagen ( dvd versie)download versie ( voor downloadversies geldt alleen de wettelijke 14 dagen retour regeling.) als het niet naar Uw verwachting werkt ( het is wel een 64 bits versie en er wordt veel van de grafischekaart verwacht) dan werken alle functies ( dit geld niet voor een speciale aanbieding met veel extra programma's)

een aanvulling

De gevraagde functie is beschreven onder Hulp/ Effecten/ Effecten animeren/ Aan beeldpositie in de video plakken. Ik veronderstel dat de Hulp functie ook bij de gratis uitprobeer versie aanwezig is.

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 30.12.2015 om 11:25 uur

​Beste,

Zie mijn eerder antwoord op: http://www.magix.info/nl/blurren-in-magix-video-deluxe-2014.knowledge.1139259.html

Dit antwoord is gegeven op VDL 2014 premium, echter is ook toepasbaar in VDL2016 

Groet,

Rob