Video Deluxe crasht steeds en geeft interne fout aan

AnnetHH schreef op 17.08.2014 om 12:22 uur

Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen? Al een aantal mooi filmpjes gemaakt met Video Deluxe, waarbij het programma wel steeds vaker gaat vastlopen. Via project herstellen kan ik dan weer heel even verder, maar dit werkt erg frustrerend.

Nu is er een probleem bijgekomen: ik krijg een foutmelding:

Sorry, internal error!
No ProjectInfo in DeleteUndoProject
File: .\Intern_PI.cpp
Line: 1955

Wat kan ik nu het beste doen? Het programma herstellen of verwijderen en opnieuw installeren? En hoe doe ik dit precies? 

Ik wacht met spanning op jullie reacties!

grtjs,

Annet

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 18.08.2014 om 11:01 uur

Ik zie dat er niet zo snel een antwoord komt. Ook ik wacht (tevergeefs) op een aangemelde fout. Ik werk sinds het bestaan van video-deluxe met dit tool, maar het einde is toch duidelijk in zicht.
Ik heb een vermoede dat de windows-updates roet  in het eten gooien, want...

...ik heb mijn versies (zowel 2014 Plus en 17 Plus) kompleet van de schijf verwijderd en enkel de 17 Plus opnieuw geinstalleerd. (terug naar het begin dus)... maar ook DIE tactiek hielp niet. Telkens als ik bij een 'video-bestand ZONDER audio-track' een fade-in (of -out) wil aangeven, hangt deluxe zich spontaan op.

Het is geen antwoord op jouw euvel, maar toch... gedeelde smart...

succes!

AnnetHH schreef op 18.08.2014 om 11:38 uur

Hallo Joop

Het probleem is bij mij grotendeels opgelost door een tip die ik in andere berichten tegenkwam:

Op het Magix-icoontje klikken met de rechter muisknop. Dan op Eigenschappen klikken, op Compatibiliteit en vervolgens het programma laten uitvoeren in de juiste windowsversie (bij mij 8). 

Hopelijk heb jij hier ook iets aan. Succes!