Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 20.09.2017 om 21:50 uur

Hallo Jur_4U,

1. Klik op hulp en Activate content...
  2. Per email heb je een serienummer gekregen voor: Video deluxe Content Pack plus 2018
  3. Type dit serienummer in en klik op verdergaan.

Succes,

Rob

Jur_4U schreef op 20.09.2017 om 22:02 uur

Rob,

Punt 1 en 2 zijn geen probleem, punt 3/4 echter wel. Ik krijg geen Magix scherm OM het in te vullen.

Jurrien

Voormalige gebruiker schreef op 20.09.2017 om 22:12 uur

Heb je VDL volledig geïnstalleerd? heb je ook via "hulp / extra inhoud installeren" gedaan? Heb je ook een actualisatie gedaan?

Jur_4U schreef op 21.09.2017 om 06:56 uur

Rob

Ik heb 6,17 GB  aan extras gedownload, en actualisatie , Mpeg4 licentie gekocht en HEVC licentie gekocht.

Ik krijg echter geen popup om de code in te kloppen.

Ook de export Mpeg4IntelExport (AVCHD) geeft problemen, hiervoor moet ik een extra pakket downloaden wat ook niet werkt.

Het oude pakket (2015 plus) werkte altijd perfect op mijn W7 64Bit machine

Voormalige gebruiker schreef op 21.09.2017 om 14:46 uur

Hallo Jur_4U,

Wat je nog zou kunnen proberen is om administrator VDL op te starten.

1. Klik met de rechter muisknop op de snelkoppeling
  2. Kies nu: "Als administrator uitvoeren"

Wanneer dit niet het gewenste resultaat heeft, dan weet ik het ook niet. Leg je probleem voor aan Magix Support. https://support2.magix.com/customer/index.php (inloggen verplicht)

Succes,

Rob

Jur_4U schreef op 21.09.2017 om 18:50 uur

Rob,

Ook al gedaan, ga hem eerst weer verwijderen en opnieuw installeren. Servicedesk reageert niet op aangemaakte ticket...

Voormalige gebruiker schreef op 21.09.2017 om 19:29 uur

Hallo Jur_4U,

Het kan soms zeer druk zijn bij Magix Support. Maar het kan nooit kwaad om het VDL plus helemaal te deinstalleren en weer te her installeren.

Succes,

Rob

Jur_4U schreef op 21.09.2017 om 20:27 uur

Support die het zeer druk heeft... Of vele onkundige gebruikers of slecht spul.

Maar ik ben eruit, alles deinstalleren, regedit en register opschonen, opnieuw booten, opnieuw alles installeren.

Tot nog toe loopt alles goed, ook de Mpeg4 licentie en HEVC licentie willen nu zonder problemen exporteren.

Rob, bedankt voor de support, steun en "luisterend" oor.