Video deluxe 2023 loopt vast bij openen map "dvd branden"

LucGroenvynck schreef op 31.08.2022 om 17:06 uur

Versie 2022 liep perfect, na upgraden naar versie 2023 loopt programma vast bij openen scherm om dvd te branden. Wat is de oplossing? Mijn PC werkt momenteel met windows11. En kan ik de oude versie desnoods opnieuw downloaden (is nu gedesinstalleerd..), want ik wil dringend dvd maken. Dank voor de oplossing/hulp!

Reacties

mi-bo schreef op 31.08.2022 om 17:35 uur

@LucGroenvynck

Als U een Nvidia grafische kaart heeft, kijken of via Nvidia.com een update is.

Gr

Michael

Bol schreef op 31.08.2022 om 19:29 uur

@LucGroenvynck

Hallo Luc,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Zojuist geprobeerd om een DVD te branden. Bij mij verliep alles goed. Wat u zou kunnen proberen is het volgende:

  • Start VDL 2023 op
  • Klik op "Y" en klik op het tabblad Apparaatopties
  • Zet bij de hardwareversnelling de Export eens op bv. CPU of Microsoft Wrap device
  • Probeer het nog eens.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 31.08.2022, 19:41, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

LucGroenvynck schreef op 01.09.2022 om 10:30 uur

De grafische kaart updaten was niet de oplossing, de export wijzigen naar CPU wel. Dank voor de tips !!!

Bol schreef op 01.09.2022 om 10:53 uur

@LucGroenvynck

Hallo Luc,

Bedankt👍 voor u terugkoppeling.

Het doet mij deugd om te lezen, dat u probleem is opgelost door bij de hardwareversnelling de Export op de CPU te zetten. Succes met heb branden van u filmproject op een DVD.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-