VIDEO DELUXE 2016 64BIT

msa7 schreef op 30.04.2016 om 14:19 uur

Ik had op mijn pc zonder problemen video deluxe 17 staan. Windows 10 geïnstalleerd, toen werkte mijn videoprogramma ineens niet meer.  Ik kreeg steeds de melding dat ik een nieuwe code moest ophalen. Contact met helpdesk, veel problemen. Uiteindelijk maar gekozen voor een nieuwere versie van het videoprogramma.

Toen maar met bijbetaling de nieuwste versie aangeschaft:  VIDOE DELUXE 2016, die geschikt is voor windows 10. MAAR NU KRIJG IK DUS DE MELDING DAT MIJN PC NIET GESCHIKT IS, OMDAT DIE GEEN 64 BIT ZOU ZIJN. DAT IS NATUURLIJK TE GEK VOOR WOORDEN. ZOU IK DUS EEN ANDERE PC MOETEN AANSCHAFFEN, OM HET NIEUWE VIDEOPROGRAMMA ALSNOG WEL TE KUNNEN GEBRUIKEN. WERD ME BIJ AANSCHAF NIET VERTELD

Reacties

mi-bo schreef op 01.05.2016 om 10:21 uur

Beste,

een vervelend verhaal,

maar u hoeft geen nieuwe Pc te kopen, maar het Win systeem terug zetten toen het mooie MAGIX product vld 17 nog goed werkte, en dit is een 32 bits versie.

Is het nieuwe MAGIX vdl 2016 product nog geen 30 dagen oud, is recht op retour zenden, kijk even op magix.com. dan inloggen, bij voorwaarden retour zenden

gr 

Michael

msa7 schreef op 01.05.2016 om 11:16 uur

Beste Michael,

Helaas is het zo dat ik de nieuwe versie al meer dan die 30 dagen in huis heb. Inderdaad heel vervelend dat ze ineens het systeem zo wijzigen, waardoor klanten in de problemen komen. De nieuwe versie heb ik aangeschaft op hun advies, maar het 64 bits verhaal werd er niet bij verteld......

Groeten,

Michaël van de Sande

mi-bo schreef op 02.05.2016 om 10:35 uur

Hallo Michael, 

toch even een reactie,

het op eens veranderen van 32 bits naar 64 bits programma is gedaan op het vele verzoek van MAGIX gebruikers, omdat montage pakketten van ander merken dit ook hadden.

maar MAGIX vdl 17 draaid bij wel op een Win 10 laptop, vermoedelijk heb je het niet goed geinstalleerd, ga naar magix.com inloggen en dan bij mijn producten het vdl 17 installatie programma installeren ( via 6 cijfers dan installeren dan staat het trial pakket op de Pc, daarna met serienummer activeren, en dan via hulp alles extras installeren, heeft wel even de tijdnodig en dan draaid het mooie MAGIX product onder Win 10).en als je later een nieuwe Pc heb gekocht, kan je het mooie MAGIX product daarop installeren.

kom je er niet uit mijn email adres is info@mi-bo.nl

gr

Michael