Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 19.09.2014 om 16:09 uur

Beste Koekie33,

VDL 2015 is een volledig 64bits programma. U kunt ook met VDL MX 32 bits werken. Dus het zijn zelfstandige programma's. Dat de bekende intro's van VDL MX niet meer aanwezig zijn dat kan. Volgens mij kan je deze wel in de intromap van VDL2015 plaatsen. Hoe....

1. VDL MX moet op uw computer geinstalleerd zijn

2. Ga ga naar de verborgenmap C:\ProgramData \ Magix \ VDL MX \ IntroOutro

3. Kopieer de IntroOutro map naar C:\ProgramData \ Magix \ VDL 2015 \ IntroOutro

4. Let op dat u de nieuwere IntroOutro's niet overschrijft

Zo heb ik dit gedaan in Video Pro X6 64bits. Of dit ook werkt in VDL 2015 weet ik niet zeker, maar denk van wel. Maak voor de zekerheid in windows een herstelpunt aan, zodat je altijd je handelingen ongedaan kan maken.

Succes,

Rob

erto1 schreef op 30.12.2014 om 17:02 uur

wereldbol in en outro gebruiken in  VDL 2015 plus via bestand exporteren

ik heb eerst  een korte video op de tijdlijn van VDL 2013 geplaatst daarna de wereld bol intro en outro via het storybord  voor en achter de  de korte video  geplaatst, het  geluid van de korte video via groene curve lijn op de laagste stand gezet, de text Intro en Einde  verwijderd  op de tijdlijn, daarna korte video  + de in en outro's geëxporteerd  als Windows Media en opgeslagen op usb stick, daarna korte video verwijderd blijft in en outro video over, deze opgesplitst  en opgeslagen als intro en outro nu kan je ze voor en achter je video zetten en van je eigen tekst voorzien , bij opslag via VDL worden het automatisch Magix bestanden.  en kan je de in en outro eindeloos gebruiken want het zijn 2 gewone korte video's geworden met het originele geluid, nu gebruik ik ze weer in VDL 2015plus .