Video deluxe 2014 Blu-Ray menu

pavagovideo schreef op 30.09.2013 om 16:27 uur

Ik heb sinds vorige week VDL 2014 geinstalleerd op een schone Win8 partitie, mijn eerste film er mee afgemonteerd, DVD`s er mee gebrand, geen probleem. Maar als ik  precies hetzelfde project op Blu-Ray brand en ik stop het in mijn spelers dan loopt de film muurvast in het filmmenu. Ik werk al jaren met AVCHD bestanden met VDL MX dus daar kan het niet aan liggen. Weet iemand hier een oplossing voor?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 30.09.2013 om 18:18 uur

Beste,

Ik heb een vraag.

Gebruik je een kant en klare sjabloon van Magix als menu of bewerk u deze?

Als u een menu zelf maakt en bewerkt, probeer dan eens menu sjabloon van MAGIX zonder wijzigingen er in aan te brengen en kijk of deze wel goed afspeelt.

aanvulling: 22:57uur

Ik een proef gedaan met een sjabloon 4:3 en als blu-ray gebrande DVD, deze werkte niet op LG Blu-ray speler (zoals ik al verwachten). Liep vast. Ik heb hetzelde gedaan het met een sjabloon 16:9 (lage resolutie), deze liep niet vast. Ik ben het met Lucky me eens om een van de sjablonen te kiezen uit de HD-sjablonen voor Blu-Ray. Want dan krijg u haarscherpe afbeelding zoals Lucky me beschrijft.

Succes met het veelzijdige VDL programma

Rob

lucky_me schreef op 30.09.2013 om 20:30 uur

Hallo

welke sjabloon gebruik je? enkel deze werkt voor blu-ray;

• HD statisch (alleen 16:9; dvd, Blu-ray, AVCHD, WMV HD): deze sjablonen
bevatten achtergronden met haarscherpe hoge-resolutieafbeeldingen die
bijzonder geschikt zijn voor HDTV-toestellen.

mvg

Luc

pavagovideo schreef op 01.10.2013 om 19:04 uur

Ik gebruik dezelfde statische HD sjablonen die ik al jaren in MX heb gebruikt, ik moet er wel bij zeggen dat ik bij de eerste poging een andere(volgens mij ook HD) niet statishe gebruikt heb.

Ik zal bij het volgende project kijken wat er gebeurt als ik meteen het oude vertrouwde sjabloon gebruik.

Nu kan ik het oplossen door een batchconversie te doen en dat bestand in MX (wat nog op de Win7 partitie staat) verder afwerken

pavagovideo schreef op 13.10.2013 om 11:49 uur

Ik heb mijn volgende project weer met VDL 2014 gemonteerd en nu het menu uit VDL MX gebruikt en nu werkte het menu wel, het vorige project heb ik met dit menu niet werkend gekregen. Ik ga nu weer met een nieuw project beginnen, afwachten maar weer.