video deluxe 2013 plus crasht met exporteren

bthijsbaert schreef op 28.02.2013 om 21:55 uur

Hallo,

Ik ben nu al 3 keer opnieuw met een filmpje bezig geweest en elke keer als ik wil exporteren crasht het programma. Mijn laptop valt uit en na opstarten geeft hij aan dat het filmpje is gecrasht. Eerst dacht ik dat mijn accu leeg was tijdens het exporteren, maar dat was dus niet het geval. Ik wil een filmpje van 5,5 minuten als mp4 exporteren en dan gaat de computer uit, als ik hem als AVI exporteer gaat niet mijn computer uit, maar sluit hij wel magix af. Begin redelijk gefrustreerd te raken omdat ik er al met al zo'n 10 uur mee bezig ben geweest (steeds hele film weer opnieuw maken) De laptop is nieuw, speciaal gekocht om met Magix te kunnen werken, het is een I7 die aan alle wensen van Magix voldoet. Kan het zijn dat ik eerst de trail versie heb geinstalleerd dat het daar mee te maken heeft? Kan ik Magix eraf gooien en opnieuw downloaden? Ik heb de downloadversie gekocht. Ik hoop dat er een oplossing is.

vr.gr. Bianca

Reacties

Cinecor schreef op 28.02.2013 om 22:41 uur

Bedoelt u met "steeds de film weer opnieuw maken" dat u steeds opnieuw een filmproject maakt? Dat is niet nodig, want Magix slaat uw project immers regelmatig automatisch op als BAK bestand. Verstandig om dit ook zelf af en toe tijdens het editen te doen met Shift+s (dan geen BAK bestand natuurlijk).

Ik zou zeker de proefversie eerst geheel verwijderen en dan de aangeschafte versie installeren. Vergeet de updates niet!

Aanbevolen is om te exporteren via het hoofdmenu en niet met de button rechts bovenin.

bthijsbaert schreef op 01.03.2013 om 13:48 uur

Bedankt voor uw snelle reactie, ik ga het proberen. Eerst uitvogelen hoe is Magix eraf krijg.

En dat ik steeds weer een nieuw filmproject maakte dat kwam omdat ik dacht dat het project te beschadigd was, aangezien ik hem niet kon exporteren. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken, ik laat het nog weten.

vr.gr. Bianca.