video deluxe 2008 update

hymer schreef op 04.02.2014 om 16:22 uur

ik heb een paar keer emails van magix ontvangen voor een update naar 2014  voor een gereduceerde prijs ik heb nu de vdl 2008 maar ik heb tot nu toe geen bericht ontvangen en is dit een complete versievan 2014 ? of moet ik altijd de 2008 versie er bij houden om hem opnieuw te installeren

ben nu van een vakantie van 4 maanden weer terug en zou me weer an de hobby willen beginnen

ook zijn er nu momenteel problemen metmijn eigen versie magix foto manager start niet meer op en het brand programa Goya wordt niet meer geinstalleerd

helaas kan ik de mails niet meer vinden een hd vernieuwd daarom ook nu problemen met 2008 versie

ik gebruik windows 7

Reacties

bobbiaan schreef op 04.02.2014 om 19:34 uur

Beste hymer,

Het programma "video de luxe 2008" is al een oud programma en dit werkt niet onder W7. Video de luxe 2014 is een pakket dat onder drie gradaties te koop is, het  standaard, plus en het premium pakket. Afhankelijk wat je wil gaan doen moet je een keuze maken. Mijn advies is het plus pakket te kopen.

Mvg

Bobbiaan

hymer schreef op 05.02.2014 om 13:13 uur

beste bobiaan

het zijn wel niet antwoorden op mijn vragen maar toch bedankt voor de snelle reactie

ten eerste werkt 2008 perfect op win 7 al jaren naar tevreden heid

het opnieuw installeren geeft problemen zoals Goya  een brand programma wordt niet geinstalleerd evenals fotomaneger

ook de vraag over de update ben ik erg benieuwd