Ik heb mijn computer een upgrade gegeven naar windows 8. Het grogramma video deluxe17 plus werkt hier goed op, alleen wordt mijn brander niet herkend. Ik heb al de laatste patches geinstalleerd hiervoor, maar dat helpt niet. Wat kan ik nu nog doen?
Het is niet verstandig om als er een nieuw besturingssysteem op de markt komt omdit dan te installeren. De leverancier van je gebruikte programma's moeten hier wel aan gepaste software voor ontwikkelen. Mogelijk zal er een aanpassing komen maar die is er nog niet.
Mvg
Bobbiaan
Voormalige gebruiker
schreef op 20.11.2012 om 21:46 uur
Beste,
Je zou kunnen proberen om in VDL17 plus je filmproject als ISO bestand te branden en dit ISO bestand op een DVD te branden. Als dit wel mogelijk is dan is kan de brandroutine van MAGIX nog niet overweg met Windows 8.
Bedankt Rob en Bobbiaan voor jullie antwoorden. Ik denk inderdaad dat er niets anders op zit dan te wachten tot er van Magix een update hiervoor komt. Tot die tijd moet ik mijn film maar exporteren en in een ander programma de film omzetten naar een dvd bestand. Dat is niet alleen een omweg, maar ik mis dan ook mijn dvd menu.