Video deluxe 17 plus HD

FrankSSE schreef op 01.08.2011 om 11:57 uur

Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht en Video deluxe 17 plus HD geinstalleerd.

De computer heeft de volgende configuratie:

ASUS N73S Series

CPU - i7-2630QM

Memory - 6GB

Grafische kaart - INTEL HD Grafics Family en GEFORCE GT540M 1GB

Ik heb een Panasonic SD700 camera (1080p).

Het importeren gaat prima. Er wordt gevraagd om de tijdlijn te optimaliseren voor 1080p.

Bij het afspelen hapert de video. Ik heb geprobeerd om de preview resolutie te verlagen, maar dat helpt niet. Bestanden afgespeeld via een losse SSD kaart, harde schijf van de computer, externe harde schijf, niets helpt. Via batch conversie het originele bestand omgezet naar een ander formaat MPEG2 HD formaat, maar het haperen wordt niet beter.

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt.

Mvg Frank.

Reacties

mi-bo schreef op 01.08.2011 om 12:16 uur

Het is een direct vervelend verhaal De laptop ziet er goed uit, het zal zover wij kunnen zien onder 5400 toeren draaien, en de grafische kaart 1gb is aan de krappe kant.
maar al ziet het geheel er storend uit, als het project op een dvd is gebrand ziet het er perfect uit.
Helaas word de consument met grote woorden getrokken naar een product met grote kreten, maar er word niet over nagedacht om de grafische kaart ook op te waarderen.
optie laptop terug brengen of er een betere grafische kaart in laten zetten

Geheugen van de Pc is niet het geheugen van een grafische kaart. opslag is wel belangrijk maar het berekenen is voor videobewerking veel belangrijker,

ook een must is een intel machine i.p.v een a.m.d

Succes met het mooie Magix pakket.

FrankSSE schreef op 01.08.2011 om 12:38 uur

Hoi Mi-bo,

bedankt voor de super snelle reaktie.

Welke kaart moet voldoen om een vloeiende film te aanschouwen in de pre-view.

Is 6GB geheugen genoeg?

Zijn er nog andere aanpassingen nodig?