Video deLuxe 16 Premium...

Videofan2 schreef op 05.07.2016 om 22:07 uur

Hallo,

In antwoord op mijn vraag van 1-7-'16 , 22.12 uur over " .mov kan niet worden gelezen " gaf Rob mij een zeer duidelijk en juist antwoord, waar ik heel blij mee was!

Zijn antwoord heeft mij goed geholpen en ik kon er  goed mee verder werken, maar...................

Juist helaas, loop ik nu steeds tegen een ander probleem aan, regelmatig komt de volgende melding:

" Verzoek om geheugen toewijzing mislukt. Misschien is er geen geheugen beschikbaar, of is er een interne fout opgetreden " ; maar op mijn PC overzicht is er 356 GB vrij van de 435 GB!!!

Wat ik ook doe, de bewerking loopt helemaal vast en via 'Taakbeheer' kan ik Vdlux steeds weer afsluiten en weer een stapje verder gaan, na b.v. 4 minuten komt de melding weer, etc. etc !

Hopelijk is er weer een duidelijke oplossing?

In afwachting op uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Leo Tieman.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 06.07.2016 om 10:37 uur

Antwoord verwijderd omdat het hier om VDL 16 gaat en niet om VDL 2016 premium

Videofan2 schreef op 11.07.2016 om 16:47 uur

Beste Rob,

Bedankt voor de info, ik ben aan het zoeken geweest naar de aangegeven " Ga naar: C:\gebruikers \ naam gebruiker \ AppData (verborgen map)\ Roaming \ MAGIX \ Videodeluxe22_premium \ videodeluxe.ini."

Echter niet gevonden weat u aangaf(zie bijgevoegde VdL16 (-- ini. ) .jpeg)

Graag s.v.p. wat verdere aanvulling.

In afwachting op uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Leo Tieman.

mi-bo schreef op 11.07.2016 om 17:33 uur

Hallo Leo,
wat Rob omschrijf klopt, maar een andere vraag,
is MAGIX vdl als standaard of aangepast geinstalleerd.
en als er een nieuw project wordt opgestart wordt hiervoor een aparte map gemaakt of niet , want als er een aparte map wordt gemaakt voor een project komt dit probleem niet naar voren.
Is het programma goed geinstalleerd, geregistreerd en via hulp geactualiseerd en zijn de laatste download update geinstalleerd.
gr
Michael

Voormalige gebruiker schreef op 11.07.2016 om 21:16 uur

Antwoord verwijderd omdat het hier om VDL 16 gaat en niet om VDL 2016 premium

Videofan2 schreef op 13.07.2016 om 17:16 uur

Hallo Michael,

I.v.v. op uw reactie (11-7-'16 , 17.33) het volgende.Voor alle zekerheid VdL16 opnieuw via mijn toen gekochte CD-Rom van Magix geinstalleerd, als standaard (volledig) op mijn Windows 10! Verder het e.e.a. zoals u vroeg en dat klopt allemaal, aparte mappen van objecten, etc. , etc. .

Het systeem vroeg later om VdL16 Plus te activeren en komt nu steeds met een vastloper (zie bijgevoegde "VdL16*7  .jpeg) ; weet niet wat ik nu weer verder moet doen?

Groetjes,

Leo

Voormalige gebruiker schreef op 13.07.2016 om 18:25 uur

Hallo Leo,

Uit ervaring weet ik dat wanneer je VDL 16 opnieuw installeert het videodeluxe.ini niet overschrijft. Wat je zou kunnen doen in om via een zoekopdracht in Windowsverkenner het bestand "Videodeluxe.ini" te vinden en te verwijderen.

Succes,

Rob

mi-bo schreef op 14.07.2016 om 13:43 uur

Hallo leo,

jammer dat je niet eerst mijn vraag lees, en erop reageer, en zelf je weg ga bewandelen.

We willen  graag helpen, maar wel vraag lezen, beantwoorden, en dan op een reactie afwachten wat je verder moet doen.

gr

Michael

Videofan2 schreef op 14.07.2016 om 21:39 uur

Hallo Michael,

*Sorry dat het zo overkwam maar, ik had vergeten te melden dat mijn tweede PC besmet was met een virus; via de ONEDRIVE koppeling waren ze beiden besmet! Iemand anders heeft het virus verwijdert en hierbij zijn wat bestanden verwijdert, helaas.

Ik dacht daaom VdL16 eerst te repareen, gelukkig zijn de aangemaakte prrojecten behouden.

**En voor Rob, "Videodeluxe.ini" , wat ik ook doe, dit bestandje kan ik niet ophalen??

Groetjes,

Leo