video deluxe 16 plus c.christiaan schreef op 12.08.2015 om 18:23 uur Geachte Hr/Mw, ik kan mijn video deluxe niet meer opstarten en geeft als kode fout nr 6 Ik heb heb gedeinstalleerd en weer overnieuw geinstalleerd maar blijft dezelfde fout geven. wat moet/kan ik doen om weer verder te kunnen met mijn filmpjes Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 12.08.2015 om 20:45 uur Beste, Waarom heeft u het gedeinstalleerd en weer geinstalleerd ipv herstellen gr Michael Voormalige gebruiker schreef op 13.08.2015 om 00:04 uur Hallo Christiaan, Ik heb zelf geen VDL 16 gehad, maar wel VDL MX. Wat ik nu beschrijft werkte goed in VDL MX. Of dit ook voor VDL 16 opgaat, weet ik niet. Ik zou zeggen, het is het proberen waard. Wat te doen wanneer bij de start van het programm foutcode -6 verschijnt? 1. deinstalleer het programma (VDL 16) 2. Download mxclean.exe van https://support2.magix.com/customer/nl/download/magix-foutcode-6-cleaner 3. Start het mxclean, bevestig de keuze met "Ja". 4. Tot slot verschijnt dan nog een mededeling dat het programma klaar is ("Finished") 4. Installeer het programma (VDL 16) opnieuw. succes, Rob 1