Als ik werk in de tijdlijnmodus en klik op een clip dan verspringen de aangeklikte clip + alle volgende twee lijnen naar beneden, wat erg vervelend is.
Het probleem is pas ontstaan na de laatste update van het programma.
Systeemherstel heeft niet geholpen. Het lukt namelijk niet om systeemherstel uit te voeren op een hersteldpunt van voor de update van Magix. Mogelijks omdat ik nadien nog Magix PC-tuning 2011 uitgevoerd heb?
Dit programma geeft regelmatig problemen. Bij mij was het probleem dat het afmixen stopte bij de sjabloon. Er was verder geen beweging in te krijgen. Ik heb dat probleem aan Magix gemeld en zij raadden mij aan uit te voeren in ISO en dan te branden met een ander brandprogramma.
Dit werkte wel maar ik vond dat toch nogal raar.( uitvoeren in ISO duurt wel langer) Ik heb het opgelost door het programma opnieuw in te laden ZONDER de update in te voeren. En nu werkt het. Heb ik enig verschil ondervonden met of zonder update. Nee. Tochwel. Nu werkt het.
Ik denk dat het verstandigste zou zijn herinstalleren zonder invoeren van de update. Je kan wel aan Magix een supportaanvraag stellen maar die is slechts het EERSTE jaar gratis
Hopelijk komt het in orde
Voormalige gebruiker
schreef op 08.02.2013 om 17:32 uur
Beste,
Het kan zijn dat zijn dat het videodeluxe.ini bestand is beschadigd.
Ga naar: bestand / instellingen / programma instellingen terugzetten op standaardwaarde.