Video de Luxe vindt MP3 muziekbestanden niet op nieuwe pc.

Fred-Velderman schreef op 23.04.2025 om 11:22 uur

Ik heb een nieuwe pc en daarop Video de Luxe geinstalleerd. Bij het importeren van een mp3 muziekfile in een project krijg ik nu de foutmelding dat het muziekbestand niet gevonden kan worden op "F:\ .enz..." : dit is echter de verwijzing van mijn vorige pc. In de nieuwe pc staan de fles op D:\ . Ik kan nergens vinden waar ik die verwijzing kan aanpassen. Wie weet dat ?

Reacties

Bol schreef op 23.04.2025 om 15:36 uur

@Fred-Velderman

Hallo Fred,

Om te beginnen bestaat een MVP projectbestand alleen maar uit verwijzingen.

Nu staan al uw MP3 bestanden op de D:\ schijf en niet op de F:\ schijf. Als u nu het MVP projectbestand opstart, dan krijgt u de volgende meldingen:

Klik op Map en ga naar de D:\ schijf en zoek het gewenste MP3 bestand op

Klik op op openen. Sla nu het MVP bestand op. Wanneer u het MVP projectbestand opent, dan gaat het weer goed.

Mag ik u een advies geven. Maak een map aan met bv. Vakantie 2024 en kopieer alle gebruikte bestand hier naar toe. Dus alle gebruikte filmfragmenten, foto's, muziekbestanden, enz...

U zou natuurlijk ook de schijfletters kunnen wisselen / wijzigen. Dit doet u zo zie: Een schijfletter wijzigen | Microsoft Learn

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-