video de luxe premium 2015

janbundy schreef op 21.08.2014 om 21:30 uur

Ik heb de testversie 2015 geinstaleerd van duitse versie, maar het is net als andere jaren je kan niet alle nieuwtjes testen. terwijl andere software aanbieders dat wel doen.

Heeft iemand voor mijn tips wat ik er aan kan doen om dit wel te kunnen uitvoeren, ben al jaren magix fan en wil er graag mee doorgaan, maar wil eerst weten wat kan ik er meer mee dan een uitgeklede test versie 2015 kan doen.

Had versie 2014 aangeschaft met een mooie aanbieding, maar weer teruggestuurd omdat het mijn niet beviel, ben netjes behandeld maar ze zeiden doe eerst maar de testversie uitproberen.

Daarom dat ik deze vraag stel.

met vriendelijkke groeten  graag antwoord op mijn vraag. Jan

Reacties

magixagent schreef op 22.08.2014 om 11:37 uur

Beste Jan,
dit is een Forum, waar Freaken naar hun kennis de juiste antwoord zullen geven zover hun kennis gaat, en niet het bedrijf MAGIX.
Wat betreft test versie 2015 Duits, neem een trial download  voor 30 dagen met serie nummer , na downloaden ook via hulp gratis programma’s downloaden uitpakken en alles werkt.
Als U niet besluit om het pakket te kopen ,wordt alles automatisch van Uw computer verwijderd
succes
magixagent.

wim-reijerse schreef op 23.08.2014 om 17:15 uur

Ik heb de trial net geinstalleerd. Aan de testversie heb je inderdaad niets. Je kan er totaal niets mee.  Ik gebruik Magix al vanaf 2003 en ieder jaar schaf ik de nieuwe versie aan, maar de upgrade is vrij goedkoop en ik koop die dan voornamelijk voor de extra's van de premium versie. Over het algemeen is iedere versie wel weer wat beter. De nieuwe versie van nu is eindelijk een 64 bit versie, dus dat is alleen al een rede om die te kopen. Magix zou voor de vaste gebruikers een proefversie moeten hebben, waarin je gewoon gebruik kan maken van alle codecs etc. die al in de voorgaande versies in gebruik zijn. Nu heeft de trial totaal geen zin. Kan alleen de layout beoordelen hoe het is, verder niets !

janbundy schreef op 03.09.2014 om 20:00 uur

Heb nu de nederlandse versie binnengehaald trial versie maar kom niet verder als de duitse trial versie, zie mijn eerdere vraag. graag wil ik het proberen maar kan het nergen in het trial versie terug vinden.