Reacties

RiViS schreef op 25.01.2012 om 14:03 uur

Hallo Erikhans,

De effecten staan in C: Program data/ Magix/ Foto's CD DVD10/ Video effects / en daar diverse submappen;

en bij VdL in: C: Program data/ Magix/ VdL MX/ Video effects/ en ook weer submappen

Je kunt nu (in de Windows Verkenner) effecten vanuit Foto's CD&DVD naar de betreffende submap in VdL copiëren, dat zal waarschijnlijk wel werken.

groet,

Rijk

erikhans schreef op 25.01.2012 om 14:42 uur

Beste Rijk;

 

Ik heb gekeken waar jij naar verwijst maar ik kom geen mapje video effect tegen alleen video FX en daar zit maar 1 mapje in nl. slideshow, maar dit is niet wat je bedoelt toch?

RiViS schreef op 25.01.2012 om 15:35 uur

Waarschijnlijk heb je gekeken onder c: Program Files (daar zit nl video fx) , maar je moet zijn bij c: ProgramData

groet,

Rijk

erikhans schreef op 25.01.2012 om 15:40 uur

Ik gebruik wind 7 en daar kan ik geen c:programData vinden.

RiViS schreef op 25.01.2012 om 16:07 uur

vreemd (ik heb ook win7), zoek dan maar even in de verkenner (zoekveld rechtsboven) naar de map  VideoEffects (zonder spatie), dan zou je ze tegen moeten komen. Het zou kunnen dat je als Beheerder moet opereren (ik gis maar).

 

lucky_me schreef op 26.01.2012 om 13:02 uur

je moet "verborgen mappen voorstellen" of zoiets aanleggen in de mapopties. dan komt dit zichtbaar

RiViS schreef op 26.01.2012 om 13:41 uur

Bedankt voor je aanvulling, Luc, dat was ik inmiddels kwijt (ooit zelf ingesteld, maar 't geheugen, hè, dat wordt er niet beter op...). Ik heb het even opgezocht en het staat in de Win7 Verkenner  onder:

Organiseren/ Map- en zoekopties/ tabblad Weergave, dan scrollen naar Verborgen Bestanden en Mappen, daar dan aanvinken dat die moeten worden weergegeven.

groet,

Rijk

 

lucky_me schreef op 26.01.2012 om 23:29 uur

Bedankt voor je aanvulling, Luc, dat was ik inmiddels kwijt (ooit zelf ingesteld, maar 't geheugen, hè, dat wordt er niet beter op...). Ik heb het even opgezocht en het staat in de Win7 Verkenner  onder:

Organiseren/ Map- en zoekopties/ tabblad Weergave, dan scrollen naar Verborgen Bestanden en Mappen, daar dan aanvinken dat die moeten worden weergegeven.

groet,

Rijk

 

Ik heb de kwaliteit en correctheid van jouw antwoorden leren waarderen. Dat geheugen valt best mee. Doe zo verder

mvg

Luc

erikhans schreef op 27.01.2012 om 08:59 uur

Bedankt voor jullie bijdrage.

Het werkt en ik ben er zeer blij mee