video de luxe mx. Bij openen project kan het bijbehorende bestand niet terug vinden. Moet ik nu alles weer overnieuw doen?

h.koopmans025 schreef op 16.01.2015 om 19:41 uur

Gisteren alles opgeslagen al dagen met film bezig.

Vandaag bij het openen van project kan hij het bijbehorende bestand niet vinden. Of het verplaats is naar een andere map. Naar mijn idee niet. Weet niet hoe alles terug te krijgen.

Wie kan mij helpen?

Vr.groet,

Hennie

Reacties

RiViS schreef op 16.01.2015 om 19:49 uur

Hallo Henny,

Vervelend. Als je die melding krijgt dan laat het progr. meestal ook zien om welk bestand het gaat en in welke map dat zou moeten staan. Je zou dan even met de Windows Verkenner kunnen kijken of het daar wel of niet staat. Als het daar niet is, kun je met de zoekfunctie in de Verkenner kijken waar het dan wel staat.

Je kunt ook meteen kijken of het iets is wat je misschien toch verwijderd had...

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 18.01.2015 om 19:36 uur

Beste Hennie,

Staan de filmfragmenten op een externe schijf? Iedere keer als je de externe schijf aansluit krijg deze een andere letter toegewezen. Het projectbestand (MVP) staan alleen verwijzigingen. Kopieer het projectbestand (MVP) in de map waar de filmfragmenten staan. Start nu het programmabestand (MVP) vanuit deze map op. Je zal zien dat alle filmbestanden worden gevonden en op de tijdlijn van Magix gezet.

Succes,

Rob