Reacties

mi-bo schreef op 13.09.2021 om 12:21 uur

@vebe

Beste Vebe,

een navraag voor U gedaan, gezien U met Windows 8.1 werkt

Reactie van MAGIX Support is

good function on Windows 8.1  cannot be guaranteed anymore, only Windows 10. 

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 13.09.2021 om 13:09 uur

Hallo @vebe,

Persoonlijk, vind ik de reactie van Magix Support zeer dubieus, omdat Magix zelf aangeeft dat VDL 2022 geschikt zou zijn voor Windows 8 | 10 . Zie Minimale systeemeisen  Ik zal dit eens rechtstreeks voor u navragen bij de Magix programmeurs. Als VDL 2022 niet geschikt is voor Windows 8, dan zou ik vragen om dit uit de systeemeisen te verwijderen.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 13.09.2021, 13:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vebe schreef op 13.09.2021 om 14:00 uur

Afgezien van de 3D overgangen werkte de 2022 bij mij gewoon op windows 8.1. Misschien iets in de "structuur" van het (nieuwe) programma. (Zo zijn ook aanpassingen van grootte/positie gedaan in de 2022 versie verdwenen als je het bestand/de film opent met de 2021 versie).

Ik heb inmiddels ook een support aanvraag gedaan.

Bol schreef op 13.09.2021 om 14:05 uur

Hallo @vebe,

Wij, als forumleden vernemen wel van u, wat Magix Support u voor een antwoord geeft. Aangezien u aangeeft, dat de 3D overgangen bij VDL 2022 wel onder Windows 8.1 bij u hebben gewerkt. Waarom nu ineens niet meer, daar moet zij een antwoord op hebben.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.09.2021, 14:08, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vebe schreef op 13.09.2021 om 14:08 uur

Ik hou jullie op de hoogte.

En de 3D overgangen werken dus (als enige) niet bij VDL 2022.

mi-bo schreef op 13.09.2021 om 14:25 uur

@vebe

 

Beste Vebe.

Gezien er binnen 24 uur 2x de vraag ging over 3D effecten onder Windows 8..1,heb ik als moderator de juiste afdeling om hun reactie gevraagt,reactie van mij gegeven om 12..21 uur is alleen gebaseerd op Uw vraag over 3D basic effecten,niet meer/minder.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

vebe schreef op 16.09.2021 om 19:23 uur

Hierbij het antwoord van Magix: Thank you for your message. I have talked to a colleague and it seems that this problem is already known. We will release a new patch within the next few days so I would suggest to wait for the patch and then it should work. You will receive a notification in the program as soon as the patch has been released. We are sorry for any inconveniences. Het ligt dus aan het programma😉
 

Bol schreef op 16.09.2021 om 19:50 uur

Hallo @vebe,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Ik kon mij ook niet indenken, dat de 3D effecten niet zou werken onder Windows 8 | 8.1. Nu u weet, dat deze BUG bekend is bij Magix Support, is het afwachten op Patch die dit probleem oplost.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.09.2021, 19:55, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-