video de luxe 2014

GERRITa schreef op 07.01.2014 om 12:58 uur

alle antwoorden ten spijt,wat ik ook deet er was niet een naar behoren.alles van Magix weg gedaan? en een nieuw programma aan geschaft Video de luxe 2014,heb hem geinstaleerd?dat wil zeggen op een fout melding na.En die luit Document is ongeldige korte bestandsnaam  installeren magix videodeluxe 2014-fout 1603? weet u wat dat is,mijn besturing is windows 7 ik weet het niet meer,graag een goede oplosing met een vr dank Dikkenberg 

Reacties

mi-bo schreef op 07.01.2014 om 14:09 uur

Wat wilt U proecies gaan doen, 

Document is ongeldige korte bestandsnaam  installeren magix videodeluxe 2014-fout 1603?

Dit betekend na het lezen, dat U een ongeldige bestands naam ergens voor gebruikt. 

MAGIX programma goed installeren, registreren en activeren met Uw email adres naar MAGIX, dan als alles is geinstalleerd, Pc opnieuw opstarten, en dan via hulp online actualiseren, en het programma moet goed draaien

gr

GERRITa schreef op 07.01.2014 om 14:20 uur

ja mij beste dat is het nou juist,ik  kan magix hellemaal niet instaleren,valt steeds in de fout dus alles eraf halen en op nieuw beginen en dan weer de zelfde fout enz enz enz voort? word er gek van met een vr groet Dikkenberg

mi-bo schreef op 07.01.2014 om 14:23 uur

Is het een download ( koop)versie of dvd koop versie

GERRITa schreef op 07.01.2014 om 14:32 uur

het is een koop versie nieuw van magix 

mi-bo schreef op 07.01.2014 om 14:35 uur

Wat U kunt doen is de trial versie van de MAGIX site downloaden en installeren, 

U heeft de serie nummer die kunt U dan gewoon invoeren als er om gevraagd wordt,

er kan altijd een oneffenheid op een dvd zitten

succes.

GERRITa schreef op 07.01.2014 om 15:07 uur

ja maar de downloadversie doet namelijk het zelfde?

Voormalige gebruiker schreef op 07.01.2014 om 16:41 uur

Beste, ga naar instellingen/ programma's en verwijder alles van Magix. Dan opnieuw installeren en aktiveren, zoals Mi-bo al adviseerde. Nog niet goed? dan vrees ik, omdat ook de downloadversie hetzelfde probleem geeft, dat de configuratie van uw PC niet in orde is. Veel problemen die ik op deze site zie, heeft veelal te maken met PC problemen in samenwerking met Magix. Ergo, bij geen succes, contact opnemen met Magix.

Cees

lucky_me schreef op 07.01.2014 om 23:00 uur

Hallo

Je zou het volgende eens kunnen proberen, ik zag op de franstalige site dat dit reeds succes had.

ga in de verkenner naar het installatiebestand van magix en rechtsklik er op. kies in het snelmenu dat verschijnt "uitvoeren als administrator"

succes

Luc

bobbiaan schreef op 07.01.2014 om 23:26 uur

Hallo Gerrita,

Heel belangrijk, wat is de configuratie van w PC u gebruikt W7, maar is het een desktop of een laptop PC?

Mvg

Bobbiaan