VIDEO DE LUXE 17 PLUS HD

vosje schreef op 07.12.2012 om 11:30 uur

Hallo

Tot op heden werkte alles perfect. Ik werk met MICROSOFT VISTA

Gisteren programma geopend en wat zie ik:

alleen het zwart scherm van MAGIX maar zonder  arranger, videomonitor en mediapool Ook onderste

knoppenlijst inde tijdlijnmodus is niet meer te zien.

Ik probeer in de " weergaveinstellingen " de keuze standard aan te vinken en dat lukt niet.

Wanneer ik mijn oorspronkelijk programma DVD  gebruik. is het antwoord: MAGIX WORLD werkt niet meer.

Her is reeds mijn tweede MAGIX programma eerste in 2007 en tweede in 2010 ook omdat er geen upgrade

en oplossing voorhanden was.

Magix is er alleen maar op belust om nieuwe programma's te verkopen.

Toch zou ik nu graag een oplossing krijgen voor mijn probleem, want nog eens een nieuw programma kopen

ben ik niet van zin.

Vriendelijke groet

Reacties

lucky_me schreef op 07.12.2012 om 12:09 uur

*Het is helemaal niet nodig om zo kort van stof te zijn. in het menu venster moet je gewoon de vinkjes terug plaatsen naast "programmamonitor","mediapool" en "project". sneltoets F9 herstelt je vensterordening ook.

*upgrade bestaat inderdaad niet bij magix maar wanneer men geregistreerd is krijgt men jaarlijks de aanbieding om een volledig nieuwe versie te kopen aan sterk gereduceerde prijs.updates binnen dezelfde versie kan je wel gratis downloaden.

*Er is helemaal gen verplichting om de upgrade te kopen, ondersteuning voor vroegere versies blijft nog een aantal jaren doorgaan.

mvg

Luc

vosje schreef op 08.12.2012 om 09:30 uur

Beste Luc

Ik heb het geprobeerd, maar te vergeefs. Heb nu het programma gedeinstalleerd en bestaande DVD opgeladen.

Antwoord : MAGIX world werkt niet meer !!!

Ik heb nu geprobeerd ook mijn vraag te stellen bij MAGIX zelf.

Moest jij nog een oplossing kennen dan hoor ik dat graag.

Groetjes

Dirk.

magixagent schreef op 08.12.2012 om 10:08 uur

Even antwoord van lucky_me en uw  antwoord gelezen,
U werkt met Vista, en U  heeft een geregistreerd pakket van MAGIX vdl 17 Plus HD, en U heeft U geregistreerd en het programma geactiveerd met Uw Email adres dat U als back-up aan MAGIX heeft gegeven,
heeft U ook de laatste upload , via help online actualiseren, binnen gehaald en geïnstalleerd.
graag reactie
gr

Voormalige gebruiker schreef op 08.12.2012 om 13:16 uur

Hallo Vosje,

Heeft u al een herstelprocedure uitgevoerd? Dit doet u door:

1. de installatie DVD in de DVD station te leggen.

2. druk op installeren van Magix programma.

3. U krijgt 3 keuzes 1. installeren, herstellen en verwijderen. (kies herstellen)

Tijdens deze procedure kunt beter alle lopende programma's sluiten inclusief uw virusscannner en het internet. Dit kan de herinstallatie beinvloeden.

Vergeet niet uw virusscanner voordat u het internet weer opgaat aan te zetten

Succes,

Rob

vosje schreef op 09.12.2012 om 11:26 uur

Hallo Rob

Wanneer ik de  DVD gaat laden, krijg ik het antwoord "MAGIX WORLD werkt niet meer.

Het moet iets zijn aan de software . Ik weet het niet.

Dank en groeten

Dirk

bobbiaan schreef op 09.12.2012 om 11:46 uur

Beste....,

Er is vast iets gebeurd waardoor dit probleem is ontstaan. Probeer eens systeem herstel van Microsoft Vista. Ga terug tot het moment dat het nog wel werkte. Als er n.l. iets is geinstalleerd wat dit probleem heeft veroorzaakt kan het zijn dat het wordt opgelost.

Suc6

Bobbiaan