Video de luxe 15 premium versus Video de luxe 16 plus

johnlangeveld schreef op 19.05.2010 om 14:56 uur
Vorig jaar heb ik Video de luxe 15 premium gekocht bij Dixon voor € 119.00
Enige weken geleden ben ik in gegaan op een aanbieding van jullie via een e-mail voor Video de luxe 16 plus voor € 59.90.

Volgens mij mis ik nu de de extra's die in de premium versie zitten, klopt dat??? Zo ja wat is hier aan te doen????

Ik heb ook gemerkt dat de plugins in Video 15 niet zijn meegekomen in Video de luxe 16 plus????? Wat kan ik hier aan doen.

Ik heb altijd met Pinnacle Studio 12 gewerkt en daar staan allerlei geluiden in, bv het dichtslaan van een deur. Heeft Magix Video de luxe dat ook????
Studio 12 werkt ook met smartsound, dit zijn muziek frangmenten die je onbeperkt kan uitrekken. Heeft Magix Video de luxe dat ook.

Op de CD ROM staat ook een trial Plugin Vasco da Gama deze installeert niet. Ik kan ook geen andere trial versie vinden op internet. Heb je hier een oplossing voor. Of is er een alternatief voor dat programma???

Jullie hebben ook workshops en presentaties op lokatie.
Komen jllie binnenkort in de buurt van Nieuw-Vennep????

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Mvg John Langeveld

Reacties

mi-bo schreef op 19.05.2010 om 16:51 uur
Beste John,
heeft u het vdl 15 premium al helemaal geinstalleerd, heeft u ook alle geluid effecten en tools geinstalleerd.
Wat betreft de effecten die in een aparte map op de dvd staan zijn gewoon naar een andere magix product te copieeren.
dan is de aanbieding een vdl 16 pakket en geen plus pakket zoals u omschrijft. wat betreft het smartsound verhaal, als u sonic fire pro koopt, dan kunt u al uw smartsound cd's gewoon gebruiken.
de vld15 premium, had een werkende vasco da gamma aanboord,dit is een LE versie, maar werkt prima,koop verise kost ook €350,00.
 in de vdl 16+ en premium, is een reisroute animatie verwerkt.
onder de optie cursus en agenda kunt u zien waar binnen kort cursussen worden gegeven
gr