Video de Luxe 15 is tijdens het maken van een film gecrashed en de film wil niet meer opstarten. Ik krijg een foutmelding:

rbertsch schreef op 28.10.2011 om 10:05 uur

Geachte heer/mevrouw,

Geruime tijd ben ik gebruiker van Video de Luxe 16. Maar tijdens de laatste montage van een film is het programma gecrashed en het MPV-bestand wil niet meer opstarten. 

Ik krijg steeds de volgende foutmelding:

Runtime error!

Program: C:\Program

Files\MAGIX\Video_deluxe_16_plus\videodeluxe.exe

abnormal program termination

 

Wat nu te doen?

Ik werk op een PC Intel Core2 Duo CPU E7600 3.06ghz

8GB memory

Windows 7 32-bits

 

Met vriendelijke groet,

 

R. Bertsch

Tel: 070-3630046

Den Haag

Reacties

mi-bo schreef op 28.10.2011 om 15:02 uur

Een vervelend verhaal. is het nu vdl 15 of versie 16.

En hoe zijn de beelden ingeladen.

Als U het heeft opgeslagen en er is een MPV van gemaakt , is de mogelijkheid in de versie 15 dat dit niet meet te herladen is.

gr

rbertsch schreef op 28.10.2011 om 15:41 uur

Dank voor uw snelle antwoord.

Het is versie 16 plus.

Bij nader onderzoek denk ik dat ik het programma een keer te vroeg afgesloten heb terwijl hij nog aan het opslaan was. Kan dat?

De film is vrij lang geworden, ca 40 minuten. Bij het bewerken wordt het steeds trager.

Ben nu opnieuw begonnen, alle bronbestanden uit de camera geimporteerd, scenedetectie gedaan, onder een nieuwe naam opgeslagen en een veiligheidskopie gemaakt.

Hebt U nog tips ter voorkoming van een volgende fout?

Vr. groet,

 

R. Bertsch

mi-bo schreef op 28.10.2011 om 17:06 uur

Jawel u kunt geforceerd iets afsluiten en bent U alle gegevens kwijt. Alle projecten opslaan onder opslaan als, anders wordt het in het Kralingse bos opgeslagen zeggen wij altijd hopend dat U begrijpt wat wij bedoelen( vele bomen in het bos waar zou het kunnen staan) succes,

lucky_me schreef op 28.10.2011 om 18:53 uur

waarschijnlijk is het toch niet zo dramatisch als het op het eerste zicht lijkt. Tijdens het werken met magix wordt er automatisch regelmatig een back-up gemaakt.  waar die geplaatst wordt is gedefinieerd bij programma instellingen/tapblad map en bij export wordt het pad aangegeven. Op deze locatie vind je een aantal bestanden met een .bak(nr) extensie.

start nu gewoon een nieuw project op en ga naar "bestand/back-up project laden" en kies het laatst aangemaakte bestand. Normaal maakt magix standaard elke 10 minuten een back-up. Dit is instelbaar bij "programma instellingen/systeem/project wordt automatisch opgeslagen" (daar moet een vinkje staan) en eronder staat hoe vaak opgeslagen wordt.

succes

Luc