video

jellevandenbraak schreef op 03.10.2012 om 21:53 uur

Geachte Lezer(es),

Bij het installeren van VIDEO DELUXE (2013) kreeg ik een foutmelding op het scherm. Ik heb aangeklikt, dat de fout moet worden doorgestuurd en ik zou per e-mail hulp krijgen. Dit alles als ik het goed begrepen heb. Als ik het tijdens het installeren goed onthouden heb, betreft het iets dat in mijn computer ontbreekt.
Ik heb een PC met Windows7.

Vast bedankt voor het antwoord,
Jelle van den Braak
jellevandenbraak@gmail.com

Reacties

lucky_me schreef op 04.10.2012 om 01:47 uur

De vraag die ik me nu stel is of vdl werkt of niet? Als hij niet werkt, wat is dan juist het probleem? start het programma niet op of zijn er bepaalde functes die je niet kan gebruiken of misschien nog iets anders? 

mvg

Luc

jellevandenbraak schreef op 04.10.2012 om 09:32 uur

Beste Luc,

Ik heb geen idee. Het programma geeft al gemaakte opnamen weer. Verder heb ik door omstandigheden niet kunnen kijken. Maar bij het installeren kreeg ik de indruk, dat de 'fout' op de één-of-andere manier door Magix gerepareerd kon worden.

Groeten,

Jelle

Voormalige gebruiker schreef op 04.10.2012 om 12:02 uur

Hallo Jelle,

Kan je de foutmelding nader omschrijven, die je op het scherm te zien heeft gekregen. Het kan van alles zijn. Net als Luc stel ik je de volgende vragen:

1. start het VDL 2013 zonder foutmeldingen op? 

2. werk het programma naar behoren. (importeren van scenes, doe het geluid het, kan je dvd's branden etc.) 

Als je deze twee vragen met JA kan beantwoorden dan lijkt mij alles in orde.

Wanneer zo iets weer voordoet, noteer dan de foutmeling, zodat een van de forumleden je adequaat kan helpen. Zoals je het nu omschrijft is te vaag.

jellevandenbraak schreef op 13.10.2012 om 13:00 uur

Beste Rob,

Bedankt voor het antwoord en excuses voor de trage beantwoording.

Het lijkt erop, dat alles naar behoren functionneert. Ik denk, dat ik geen verdere problemen meer heb.

Groeten,

Jelle

jellevandenbraak schreef op 13.10.2012 om 13:01 uur

Beste Luc,

Bedankt voor het antwoord en excuses voor de trage beantwoording.

Het lijkt erop, dat alles naar behoren functionneert. Ik denk, dat ik geen verdere problemen meer heb.

Groeten,

Jelle