Reacties

Polders schreef op 17.06.2011 om 11:49 uur

Beste HalCruiser, probeer eens de PC-instellingen terug te zetten naar een dag voordat dit probleem optrad.

Ga naar Start, kies Systeemherstel en dan daar een dag voordat het pobleem begon.

Veel succes

HalCruiser schreef op 18.06.2011 om 17:20 uur

Beste Polders,

Het advies opgevolgd. Echter zonder succes. Ook ander probleemoplossingen erop losgelaten en eveneens zonder succes. Het probleem is ontstaan na het downloaden van updates. Deze updates weer verwijderd in de hoop dat... Zonder succes. Bij het opstarten danwel initialiseren loopt het vast. Video de luxe verwijderd en opnieuw geladen. Helaas.

Welke mogelijkheden zin eer nog?

Met vriendelijke groet,

 

HALCruiser

  

FotodeGooier schreef op 19.06.2011 om 12:29 uur

Hallo HalCruiser,

Heb je iets geinstalleerd waarna dit probleem optrad? Denk heel goed na, want soms installeer je iets zonder dat je dit bewust doet! Bijvoorbeeld Norton want dat is een ramp! Of een andere Firewall of Virusscanner. Pasop ik ben geen voorstander van het zonder een firewall of virusscanner werken. Maar zo kun je uitzoeken waarin het probleem zich in voor doet. Overigens schakel de computer voor de zekerheid los van het Internet voordat je dit doet!

Het ziet er naar uit dat het een probleem in en met het (Microsoft) Operating Systeem is.

1. Welk operating systeem werk je mee?

2. Heb je tegelijktertijd nog andere programma's op die computer draaien? Zet die eens uit of de-installeer die andere programma's stuk voor stuk.

Succes

Radar

 

 

HalCruiser schreef op 19.06.2011 om 20:34 uur

Hallo HalCruiser,

Heb je iets geinstalleerd waarna dit probleem optrad? Denk heel goed na, want soms installeer je iets zonder dat je dit bewust doet! Bijvoorbeeld Norton want dat is een ramp! Of een andere Firewall of Virusscanner. Pasop ik ben geen voorstander van het zonder een firewall of virusscanner werken. Maar zo kun je uitzoeken waarin het probleem zich in voor doet. Overigens schakel de computer voor de zekerheid los van het Internet voordat je dit doet!

Het ziet er naar uit dat het een probleem in en met het (Microsoft) Operating Systeem is.

1. Welk operating systeem werk je mee?

2. Heb je tegelijktertijd nog andere programma's op die computer draaien? Zet die eens uit of de-installeer die andere programma's stuk voor stuk.

Succes

Radar

 

Hallo Radar,

 

Ik werk met windows 7.Op advies de schijf geplaatst om te zien of een fout wellicht kon worden hersteld. Niets van gemerkt. Het vastlopen van Magix is gebeurd na het dowmloaden van een aantal Magix updates. Het terugzetten naar eerdere datums heeft niets opgeleverd. Ten einde raad Magix gedeinstalleerd en opnieuw geladen. Werkt nog steeds niet. Ik heb geen andere programma's draaien behalve Magix. Virusscaneer en Firewall staan er al tijden op en heeft geen problemen opgeleverd. Tijdelijk uitgeschakeld maar dat gaf geen resultaat. Ik ben wat je noemt een gebruiker (op leeftijd) en digibeet.

 

 

FotodeGooier schreef op 19.06.2011 om 21:25 uur

 

Hallo HalCruiser,

Heb je iets geinstalleerd waarna dit probleem optrad? Denk heel goed na, want soms installeer je iets zonder dat je dit bewust doet! Bijvoorbeeld Norton want dat is een ramp! Of een andere Firewall of Virusscanner. Pasop ik ben geen voorstander van het zonder een firewall of virusscanner werken. Maar zo kun je uitzoeken waarin het probleem zich in voor doet. Overigens schakel de computer voor de zekerheid los van het Internet voordat je dit doet!

Het ziet er naar uit dat het een probleem in en met het (Microsoft) Operating Systeem is.

1. Welk operating systeem werk je mee?

2. Heb je tegelijktertijd nog andere programma's op die computer draaien? Zet die eens uit of de-installeer die andere programma's stuk voor stuk.

Succes

Radar

 

Hallo Radar,

 

Ik werk met windows 7.Op advies de schijf geplaatst om te zien of een fout wellicht kon worden hersteld. Niets van gemerkt. Het vastlopen van Magix is gebeurd na het dowmloaden van een aantal Magix updates. Het terugzetten naar eerdere datums heeft niets opgeleverd. Ten einde raad Magix gedeinstalleerd en opnieuw geladen. Werkt nog steeds niet. Ik heb geen andere programma's draaien behalve Magix. Virusscaneer en Firewall staan er al tijden op en heeft geen problemen opgeleverd. Tijdelijk uitgeschakeld maar dat gaf geen resultaat. Ik ben wat je noemt een gebruiker (op leeftijd) en digibeet.

 

Hallo HalCruiser,

Dit wordt lastiger, maar goed het moet op gelost worden.

Vraag 1. Heb je meerdere Magix updates achter elkaar gedownload vóórdat je de PC opnieuw hebt opgestart of heb je na elke download de PC opnieuw opgestart?

Vraag 2. Weet je nog welke updates je allemaal hebt gedownload?

Vraag 3. Weet je nog welke update je als laatste hebt gedownload en geinstalleerd? (Dit is een heel moeilijke vraag hoor, dat weet ik.) Maar anders moet je alle updates in de omgekeerde volgorde weer de-installeren! Omdat er blijkbaar daarbij iets is misgegaan. Ik raad altijd aan, ter voorkoming van dergelijke fouten, om bij belangrijke updates van programma's om na elke update de PC opnieuw op te starten en het programma te controleren.

Als het kan raad ik je aan om alle updates stuk voor stuk te de-installeren en telkens VDL7 op te starten om te kijken of het probleem weg is.

Als het helemaalniet lukt dan is de enige oplossing om VDL7 geheel te de-installeren en daarna opnieuw te installeren.

Je kunt me ook per eMail bereiken op radar(apestartje)degooier.net als het allemaal niet lukt dan kan ik jemijn telefoonnummer geven.

Ik zie het wel

Radar