Verzoek om geheugentoewijzing mislukt.

Deem schreef op 17.07.2009 om 09:06 uur
Goede morgen, ik heb 660 foto's gesleept in Video de luxe 15 premium en 10 mp3 in gesleept. Nu krijg ik met het heen en weer schuiven van de tijd lijn deze fout meding.
Verzoek om geheugentoewijzing mislukt. Misschien is er geen geheugen beschikbaar, of is er een interne fout opgetreden.
Als ik deze dan weg klik verwijdert hij ook gelijk een foto.

Ik maak gebruik van een laptop met met een duo core 2 T9300 @ 2.50GHZ  2.50GHZ processor en 4 gb intern geheugen en videokaart met 512 mb eigen geheugen.

De gemaakte film  tot nu toe duurt 1.17 uur.

Reacties

mi-bo schreef op 17.07.2009 om 09:25 uur
Beste Deem, dit heeft te maken met de  berekening tijd van de overgangen tussen de twee foto's.
Dit staat standaard op 6 seconden dit is te kort als je veel overgangen gebruikt, overgang 1 wordt nog berekend en de 2 moet alweer berekend worden,verleng te tijd naar 8\9 seconden zal er wel een stukje muziek bij moeten maar dan is dat probleem opgelost, gr mi-bo
bloembollen schreef op 17.10.2009 om 15:13 uur
Beste mi-bo,
Vorige maand heb ik magix film op dvd 8 gekocht. Vanaf het moment van de mov-films in het storyboard te slepen komt bij mij hetzelfde bericht op het scherm. Dus zonder enige overgang of wat dan ook uitgevoerd te hebben.  
Bij magix-support word ik niet wijzer, na syscheck en gspot te hebben gedaan op verzoek van magix heb ik niets meer vernomen.
Ik hoop dat je mij uit de brand kunt helpen.