Verzoek hernieuwde installatie

alpedhuzesrunner schreef op 04.09.2010 om 11:19 uur

Beste Magix,

 

Ruim een jaar gebruik in Magix de Luxe, welke is geregistreerd op mijn HDD. Handig als je mobiel/elders magix, etc. bij je wilt hebben. Echter nu wordt mijn HDD gezien als drive G i.p.v. drive F. Magix meld direct dat nogmaals moet worden geregistreerd, echter als je dat doet komt de melding "je bent al geregistreerd" en gaat Magix uit. Doorgaan met programma of "ik ben al geregistreerd" breekt ook Magix af.

M.a.w. Magix software is nu niet meer te gebruiken.

Wat is handig om nu te doen? Ik weet niet hoe ik de drive vand e HDD verander of zijn er andere mogelijkheden?

 

Groet en bedankt,

 

Armand

Reacties

mi-bo schreef op 04.09.2010 om 19:08 uur

Beste,

om te beginnen als u een Magix product op een extrene harde schijf installeer, wordt toch de windows drivers die in het programma zitten op uw Pc/laptop geinstalleerd,

door dat er verschillende keren de harde schijf als een ander functie is gebruikt kan het zijn dat de usb poort een andere drive er van heeft gemaakt, dit kunt u verhelpen, door herinstalleren terwijl extrene schijf is aangesloten, en als registreren wordt gevraagd is het uiteraard normaal dat er aangegeven wordt dat u al bent geregistreeerd, klik dit weg en het programma werkt,

succes.