Verwijderen van Effecten

vakejosse schreef op 19.03.2015 om 18:21 uur

Beste, ik ben een film aan het monteren waarin ik enkele effecten heb ingevoegd.

Nu vind ik dat er een effect niet tot zijn recht komt en wil ik die weer verwijderen.

Nu lukt mij dat niet en vind ik ook niet meteen hoe ik tewerk moet gaan.

Als er iemand weet hoe ik dat effect toch nog kan verwijderen, je zou me er een groot plezier mee doen.

Alvast bedankt.

vakejosse.

Reacties

RiViS schreef op 19.03.2015 om 19:57 uur

Hallo vakejosse,

Rechtsklik op het fragment, dan  "Video-effecten" en "Reset Videoeffecten". Alle effecten voor dat fragment worden dan verwijderd.

Als je één effect wilt verwijderen, schrijf dan even om welk effect het precies gaat en welke VdL versie (jaartal + evt toevoeging) je hebt.

groet,

Rijk

vakejosse schreef op 20.03.2015 om 11:34 uur

Hallo Rijk

Ik heb Vdl 16 Premium, en het effect- in Design-Elementen - IN en OUTRO'S - Album outro.

Grtjs

vakejosse

RiViS schreef op 20.03.2015 om 14:03 uur

Ja, daar geldt het zelfde voor: rechtsklikken op het fragment en dan kiezen voor Video-effecten en dan Reset V.Eff.

Mijn toegevoegde vraag berteft het geval wanneer je op een en hetzelfde fragment meerdere videoeffecten hebt toegepast (bv correcties, beeldgrootte, zoom, etc) en er dan eentje wilt verwijderen. Dat is bij jou kennelijk niet het geval.

groet,

ERijk

vakejosse schreef op 26.03.2015 om 14:23 uur

Hallo RiViS,

Sorry ik ben enkele dagen uit circulatie geweest en  heb nu zopas het verwijderen van "Effecten" kunnen proberen met positief resultaat. Daarvoor mijn oprechte dank, het is altijd fijn dat je kan terugvallen op mensen met dezelfde intresse en die hun hervaring met anderen willen delen.

RiViS bedankt

Groetjes

Vakejosse