Verwijderen van decoratie bij foto. Foto's op CD&DVD 8 deluxe

disguise schreef op 12.07.2009 om 13:21 uur
Ik heb bladeren als decoratie bij 3 foto's. Ik wil deze deco weghalen. Dit lukt niet ook als ik de de 3 foto's verwijder. Ik heb na verwijdering van de foto's de fotoshow opgeslagen en daarna opnieuw geopend. Maar de bladeren blijven zichtbaar. Zelfs op de zwarte plek waar de foto's hebben gestaan.
Hoe krijg ik deze definitef weg?

Reacties

mi-bo schreef op 12.07.2009 om 19:21 uur
uw bericht gelezen, het project staat op de tijnlijn modus,klik aan de linkerkant vierkant blokje aan storyboard modus, hier kunt u precies waar het probleem zich voordoet  de overgang tussen twee foto's verwijderen en de optie is verdwenen, succes.
mi-bo schreef op 12.07.2009 om 21:40 uur
Nog even meedenken, u heeft 3 foto's met 3x bladeren aangeklikt als overgang,
eerste optie hielp niet, het volgende beelden staan op tijnlijn modus, hier ziet u de overgangen zitten, aan de bovenkant bij elke foto ziet u een vierkant blokje, schuif dit blokje naar links en de overgang wordt ongedaan gemaakt dit doet u ook bij de andere twee fotos en het staat weer zonder de 3 blader overgangen, succes
Polders schreef op 13.07.2009 om 09:58 uur
In aanvulling op de informatie vanMi-Bo hieronder, is er misschien de volgende suggestie:
- ga naar de betreffende foto.
- klik met de rechtermuisknop
- selecteer 'maak effecten ongedaan'

Veel succes
Polders schreef op 15.07.2009 om 13:08 uur
Probeer eens het betreffende filmgedeelte te selecteren, door in de tijdlijnmodus onder het specifieke gedeelte te gaan staan met de cursor. Daarna de linkermuisknop indrukken en ingedrukt houden en dan bewegen over het gedeelte. Een selectiedeel wordt zichtbaar.

Zodra voldoende filmdelen zijn geselecteerd, de muis loslaten en het geselecteerde deel - dat automatisch gekleurd wordt - verwijderen met de 'Delete knop'.
Succes
mi-bo schreef op 16.07.2009 om 10:48 uur
helaas kunnen wij niet bij uw email komen u bestaat volgens magix niet, stuur een mail naar en wij nemen daarna contact met u op. dit probleem moet echt verholpen worden, gr mi-bo
mi-bo schreef op 17.07.2009 om 22:37 uur
De juiste oplossing is, als u decoratie effecten gebruikt, en deze wilt verwijderen, toets shift+C en het is verwijderd,
Andere mogelijkheid is foto activeren met rechter muis op foto klikken, optie effecten instellingen aan vinken dan op reset drukken en het effect is ook verwijderd, gr mi-bo
corry609 schreef op 02.09.2011 om 22:03 uur

ik heb hetzelfde probleem wat ik ook probeer, ook uit jullie antwoorden het is niet weg te krijgen, je ziet niets op de tijdlijn staan, maar er draait toch een beeld van de 2e foto van de collage, dus zet je op die lege plek een foto, dan draait die foto er door heen.