Reacties

Bol schreef op 17.01.2018 om 14:19 uur

Hallo Ruud,

De achtergronden zijn ook in VDL 2018 aanwezig. klik op Sjablonen / beeldobjecten / pictures.

Succes,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ruud-mller schreef op 17.01.2018 om 15:07 uur

Beste Bol, Indien ik dat kreeg was het opgelost. Ik heb alleen 8 gele vierkanten met Border-comic-deco-full-fun-mix-pointer en text. U hebt er twee meer zie ik.
Dank nogmaals voor Uw reactie en groeten, Ruud

Bol schreef op 17.01.2018 om 16:04 uur

Hallo Ruud,

Prettig om te horen, dat je het zelf al een gedeeltelijke oplossing heeft gevonden. Maar heb je wel de Extra inhoud geïnstalleerd? Zo niet, ga dan naar: Hulp / extra inhoud installeren...

Succes,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ruud-mller schreef op 17.01.2018 om 16:41 uur

Beste Bol,

Vandaag hebt U iemand goed geholpen. Het is gelukt, nu heb ik het geïnstalleerd!
Geen wonder dat ik het niet kon vinden.
Zeer bedankt en nog een fijne avond. Groetjes, Ruud

Bol schreef op 17.01.2018 om 17:20 uur

Hallo Ruud,

Het doet mij een genoegen, dat ik je verder heb kunnen helpen en dat je weer verder kan met het maken van je films.

Groet,

Bol

PC -1-

PC -2-

j.g.gerbranda schreef op 17.01.2018 om 20:29 uur

De muiswijzer is en blijft een gebogen handje en wil niet meet terug naar een gewone pijl waarmee je de ingevoerde objecten kunt aanpassen op bijvoorbeeld het gebied van geluid.

Bol schreef op 17.01.2018 om 23:23 uur

Beste j.g.-gerbranda,

Ik zie, dat u al een nieuwe topic heeft aangemaakt. Hierop zijn antwoorden gegeven. Zie: https://www.magix.info/nl/forum/muiswijzer--1201600/

Groet,

Bol

PC -1-

PC -2-

g.dusabot schreef op 13.06.2018 om 11:35 uur

filmspoor "vlucht "voor de muiswijzer. "reparatie"met de installatie-cd vraagt om een disk, zijnde niet de cd.

Mijn i7 computer heeft geen floppy-station, reparatie via deze weg is dus onmogelijk. wat te doen

mi-bo schreef op 13.06.2018 om 12:03 uur

G.Dusabot.

Wilt u zo vriendelijk zijn om een nieuwe Topic aan te maken met iets meer info.

Freaken op dit Forum kunnen U dan een correct antwoord geven

Mrt vriendelijke groet

Michael(moderator).

Bol schreef op 13.06.2018 om 15:07 uur

Beste G,

Als je de nieuwe topic aanmaak, vermeld dan in deze topic ook even over welke Video deluxe versie het gaat.

Met de installatie disc wordt geen floppy disk bedoeld, maar volgens mij de installatie DVD van Magix VDL xxx

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.06.2018, 15:10, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-