vdl2014 project branden

bwol schreef op 20.11.2013 om 11:37 uur

Goeden dag

Ik heb van 8mm films een project gemaakt en is nu gereed om te branden, echter het project/film is 3uur en 36 min groot, zegt het systeem.

Ik weet dat ik het project moet splitsen, maar de vraag is splits ik dit bv in brokken van tijd( 1 uur 30min voor op de dvd)?? of in GB grootte, of wellicht en andere oplossing??

Ik ben eerder op dit forum prima geholpen en hoop nu dat dit weer ook het geval zal zijn

Met vriendelijke Magix groet

Bwol

Reacties

emilelucienne schreef op 21.11.2013 om 11:09 uur

Ik veronderstel dat het project een samenvatting is van een hele tijdspanne. Misschien splitsen op basis van de tijd..Nu zou jeeen DVD-Dubbel layer kunnen gebruiken dan kom je toch al aardig in de buurt nl 3 uur.

De beste oplossing m.i. is een blu-ray branden indien je een blu-raybrander hebt  natuurlijk en aangepaste afspeelapparatuur. Veel succes

bwol schreef op 21.11.2013 om 13:50 uur

Harelijk dank voor het antwoord echter de suggesties komen niet in aanmerking aangezien ik geen bluray nog doublelayer apparatuur heb en tevens heeft  familie die ik wil laten delen in deze dvd's ook niet voornoemde spullen

Dus,..het wordt gewoon  denk ik, splitsen op tijd  van  ongeveer 1.10n uur en dan er  3 DvD's van maken met eigen begin en eind teksten

Bedaankt en groets

wim-reijerse schreef op 21.11.2013 om 23:25 uur

Ik zou zo bij zo er verschillende delen van maken, want 3 uur en 36 minuten is wel erg lang !