Goedemiddag allemaal,
Vanwege de mooie aanbieding die ik gisteren per e-mail kreeg, heb ik Video deluxe 2025 Premium aangeschaft. De installatie en het activeren van de nieuwe functies heb ik volgens het boekje gedaan, maar toch loop ik tegen wat problemen aan.
Magix Hubs- Text to Speech. (opgelost)
Telkens kon ik maar één zin op de tijdlijn zetten of downloaden. Na iedere zin moest ik Video DeLuxe afsluiten en opnieuw opstarten om weer één nieuwe zin te kunnen maken om te gebruiken.
Nou, dan duurt het lang om een film te monteren. Gelukkig is dit probleem inmiddels opgelost en werkt het goed. Link naar oplossing: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-los-ik-problemen-op-met-de-text-to-speech--1753/
Magix Hubs- Stockinhoud.
Ongeveer hetzelfde probleem. Van de 20 downloads (videos) die ik heb gedaan, staan er maar 5 in de HUBmap opgeslagen. En van de 2 downloads (audio), staat er maar één in de map. Toch geeft het Stockinhoudmenu aan, dat ik in totaal 22 downloads heb.
De extra pakketten Boris, Prodad en NewBlue. Allen gedownload, geactiveerd, scanner gebruikt en opnieuw opgestart, maar blijven zich presenteren als een testversie met een roodbruin kruis door het beeld. Al ontelbare keren heb ik alle stappen herhaald, maar zonder resultaat.
Omdat ik in het verleden vaak problemen had met de combinatie Video deLuxe en firewall, heb die tijdens de bovenstaande handelingen uitgezet.
Weet iemand raad, hoe ik alles kan laten werken?
Bij voorbaat dank🍀