Wie weet raad.
Ik ben een film aan het monteren maar telkens krijg ik te maken met vastlopers op de tijdlijn.
Daarnaast heb ik een audiofile die plotseling ophoudt met de weergave van de wavevorm. Ook krijg ik soms even een groen previewscherm. Ik heb het programma al verwijderd en opnieuw geinstalleeerd, de herstelprocedure gevolgd maar niets helpt. Daarnaast zie ik ook als ik het programma afsluit om het maar eens bij VDL 2015 te gaan proberen dat ik een melding krijg dat 2016 nog actief is. Ook zie ik vaak de onderaan staan dat de PCU 100% aangeeft. Wat ook opvalt is dat na het opstarten van het programma niet meteen ernee gewerkt kan worden laat staan een beeld in het previewvenster komt. Na enkele seconden komt het wel tevoorschijn maar toch loopt het programma voor geen meter. Oh ja, het filmpje zelf heeft nauwelijks bewerkingen (daar loopt het ook niet vast) maar gewoon opgenomen AVCHD. Nog iets. Windows mediaplayer werkt ook niet naar behoren maar of dat er iets mee te maken heeft??
Ik heb een ander programma laten zoeken naar fouten in de systeembestanden maar niets te vinden. Ook geen malware geconstateerd. Al met al ben ik al zeker tien uur aan het klooien op een filmpje van een half uur.
Groet,
Geertjan