vdl 2016

Dero schreef op 15.01.2016 om 15:07 uur

Bij het importeren van een movie (mts2-) in de arranger, valt het af en toe voor dat een gedeelte van de movie niet zichtbaar is .

Hij is normaal zichtbaar bij het begin en plots wordt het beeld zwart (krakend geluid) en even verder wordt het beeld weer zichtbaar.

Het is ook voorgekomen dat bij het importeren de volledige movie zwart bleef.

Ik heb een film gemaakt en opgeslagen met vdl 17. Bij het terug laden werkt hij nog perfect.

Diezelde film geladen met vdl 2016  gaf opnieuw zwarte delen in een van de movies

Ik gebruik windows 10

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 15.01.2016 om 17:04 uur

Hallo Dero,

U heeft een project gemaakt ik VDL 17 (32bits) en wilt dit project  in VDL 2016 (64bits) op de tijdlijn zetten. Soms gaat het goed, maar u mag dit niet verwachten. Het beste is om altijd het project te bewerken in het programma waarmee het is samengesteld.

Wat je zou kunnen proberen is:

1. druk op "Y". Nu opent het programma-stellingen menu

2. klik op het tabblad Video/Audio

3. zet een vinkje bij: Frametable bij import automatich aanmaken.

4. laad het project gemaakt in VDL 17 in VDL 2016

Succes,

Rob

Dero schreef op 15.01.2016 om 18:05 uur

Beste,

Ik heb begrepen dat er problemen kunnen optreden als ik een 32-bis gemaakt bestand naar een 64-bits vdl oplaad.

Ik heb een vinkje gezet bij Frametable automatisch aanmmaken  maar de fout blijft.

Het is dus niet nodig , denk ik, nog verder naar een fout te zoeken. In feite werkt mijn gemaakte film, in vdl 17, perfect.

Met dank voor uw goede raad.

Voormalige gebruiker schreef op 15.01.2016 om 18:18 uur

Hallo Dero,

Er zijn wel meer factoren op te noemen waarom het verkeerd kan gaan. We zijn nu  5 versies verder. 

Veel plezier met het maken van mooie films,

Groet,

Rob