VDL 2014 Preview venster

plagge schreef op 25.09.2013 om 15:21 uur

Ik heb sinds een paar dagen VDL 2014. Wat mij in ieder geval opvalt is dat op enig moment maar zeker nadat de computer uit de slaapstand is gekomen het previewvenster WIT is en verder geen weergave van de beelden meer laat zien. Alleen een herstart is een optie, tenminste voor zover ik weet. Of is er een andere methode? Ik heb de laatste updat geinstalleerd. 

Reacties

mi-bo schreef op 25.09.2013 om 17:16 uur

Beste,

Plagge, ik heb hier geen antwoord op gezien ik mijn PC nooit in een slaapstand zal zetten.

misschien een ander

Voormalige gebruiker schreef op 26.09.2013 om 10:47 uur

Hallo Plagge,

Ik heb het uitgeprobeerd. Ik heb VDL2014 opgestart en een film ingeladen, daarna heb ik hem in de slaapstand gezet. Na een kwartier weer uit zijn slaapstand gehaald en ik heb niets waargenomen zoals u beschrijft. Heeft u de laatste drivers van u videokaart al gedownload en geinstalleerd? Mijn videokaart is NVIDIA Geforce GTX 460. Of er een methode is, weet ik niet. Zelf sla ik mijn project altijd op en sluit alle programma's en zet hem dan de slaapstand.

Succes met het veelzijdige VDL programma,

Rob

1x gewijzigde wegens typfouten

plagge schreef op 28.09.2013 om 08:08 uur

Beste Rob, ik zal eens gaan uitproberen wanneer dit euvel zich vaker voordoet. 

pavagovideo schreef op 30.09.2013 om 16:01 uur

Ik heb hetzelfde probleem, met een schone windows 8 installatie en de nieuwste ATI Radeon drivers. Ik heb de slaapstand uitgeschakeld maar het gebeurt ook als ik tussendoor even mijn mail check of op Facebook ga, maar het gebeurt niet altijd, de ene keer wel en de andere keer niet.

plagge schreef op 30.09.2013 om 16:08 uur

Beste, Ik heb geprobeerd de situatie na te bootsen maar dat is niet gelukt. Ik heb wel gezien dat de slaapstand nog niet actief was toen het probleem zich al voordeed. Het gebeurde "ergens" bij het in de slaapstand zetten van de monitor, terwijl Windows zelf nog actief was. Na een tweede proef om waarbij de monitor en de computer na twee uur in de slaapstand moesten gaan heb ik rond 1.55 uur nog gekeken en was er niets aan de hand. Rar, ra? 

plagge schreef op 23.10.2013 om 14:30 uur

Ik moet toch nog even terugkomen op het witte previewscherm. Ik heb altijd gedacht dat dit gebeurde als de computer in de slaapstand gaat. Ik heb echter nu de indruk dat als het programma een tijd niet wordt gebruikt, b.v. als je iets anders op de computer aan het doen bent, dit euvel zich ook voordoet. Overigens heb ik van een videovriend die ook VDL 2014 heeft gehoord dat ook hij te maken heeft met dit fenomeen. Helaas meldt niet iedereen dit op dit forum. Daarmee komen we toch op het punt dat het niet alleen een probleem van mijn computer is. (Zie ook reactie pavagovideo). Als het inderdaad onregelmatig voorkomt dan is het zoeken lastig, daar ben ik mij wel van bewust. 

mi-bo schreef op 24.10.2013 om 16:30 uur

U weet toch allemaal,

dat Als U video wil of gaat bewerken,

dat Uw email het beste uit gezet kan worden, dus geen mail van wie ook.

( het liefst ook Uw antivirus) veel mails hebben een soort virus en dit kan het vdl programma beinvloeden.

( misschien een tip om over na te denken)

voor Plagge ( no cure no pay aanbod staat nog steeds)

plagge schreef op 06.12.2013 om 17:04 uur

Ik ben er wel achter dat ook deze onvolkomenheid er bij VDL 2014 is ingeslopen. Ik heb vandaag weer eens 2013 gebruikt en al maak ik er een dagje uit van, als ik terugkom en op de spatieblak druk loopt het programma weer als een trein Niks wit previewscherm..Beide programma's draaien overigens op dezelfde computer dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij.