VD 15 Plus en GEEN geluid bij import.

Borat schreef op 30.03.2010 om 21:15 uur
Ls,

Ik Video deluxe (oke) 15 Plus en als ik een film importeer heb ik GEEN geluid.
Heb deze vraag al meer voorbij zien komen zonder een echt nuttig antwoord.
Mijn video beelden komen van een JVC camera met harde schijf.
Het zijn dan ook .mod bestanden.

Ik vind het wat vreemd dat een video programma zoals Magix dit zo heeft.

Is er iemand die dit probleem kent en ook weet hoe dit moet of kan worden opgelost.

Alvast bedankt.

groeten.
Erich.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 31.03.2010 om 14:43 uur
Beste Borat, ik zag op de onderstaande site juist iets over importeren met JVC camera met harde schijf. Misschien heb je hier iets aan. Suc6
bobbiaan schreef op 04.03.2012 om 13:45 uur

Beste Borat,

 

Een kennis van mij werkt ook met een JVC camera ,bij de aanschaf was er een software programma waarmee de opnamen naar de PC worden geupload. Hierna haal hij de data binnen in het Magix vdl 16 plus. Misschien een oplossing voor je probleem? Heb je ook een software programma bij de aanschaf van je camera gekregen. Probeer het daar dan eens mee.

Succes

Mvg

Bobbiaan

mi-bo schreef op 04.03.2012 om 14:21 uur

Ter aanvulling,

 dit heeft vermoedelijk te maken met Uw grafische kaart.

gr

Voormalige gebruiker schreef op 06.03.2012 om 16:36 uur

Ter aanvulling, dit heeft totaal niets te maken met uw grafische kaart . U schrijft dat het .mod bestanden zijn en helaas voor u, dat kan VDL 15 niet inlezen (heb even de import gelezen welke Vdl 15 kan inlezen en daar zit geen .mod bij. Ik denk dan ook dat u deze bestanden eerst moet converteren naar een ander bestandsformaat.

groet cees

Voormalige gebruiker schreef op 06.03.2012 om 16:56 uur

Beste Borat kijk ook hier even naar ( net gevonden )

Groet Cees  (cheeta)

Dit is wel een voorbeeld van vdl 16

gr

 

Borat schreef op 07.03.2012 om 15:19 uur

Beste mensen.

 

Heel erg bedankt voor jullie response.

Ik moet even kijken dat ik VD 15 Plus weer op mijn PC zet.

Ik werk nu al een tijdje met een iMac en heb ook nog een Windows PC staan waar het programma niet opstaat.

Ik ga dat zo spoedig mogelijk even bekijken en laat jullie dan weten hoe alles gaat.

 

Ik kwam van het weekend mijn inloggegens weer tegen van dit forum en ging hier kijken.

Toen kwam ik mijn oude post weer tegen en had daar dus ook een reactie over geplaatst.

Dat jullie alsnog helpen waardeer ik zeer.

 

Heel erg bedankt voor de reacties.

 

Met vriendelijke groeten.

Erich.