vastlopen Video 2015

haaks001 schreef op 30.09.2014 om 13:06 uur

Ik heb het nieuwe  programma Video deluxe 2015 nu 1 dag geinstalleerd. Maar het is al wel 10 maal vastgelopen, gewoon bij het afspelen van geimporteerde video. Video deluxe start dan weer automatisch op maar je moet opnieuw beginnen. Ook het importeren van een DVD gebeurt niet in de volgorde zoals hij op de DVD staat. Bij Video deluxe 2013 had ik geen probleem!

Hardware: laptop Sony VGN FW312ZJ; besturingssysteem Windows 7

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 30.09.2014 om 16:17 uur

Beste,

Ik heb een vraag. Bedoel je dat als je een DVD via VDL 2015 afspeelt? Als dat zo is moet je de DVD altijd eerst naar je harde schijf kopieeren en daarna via de mediapool op de tijdlijn van VDL2015 zetten. Er zijn DVD's die een kopieeer beveiling hebben. Deze kan je niet zonder meer kopieeren.

Het sorteren kan je zelf instellen. Klik In de mediapool rechtsboven.

Succes,

Rob

haaks001 schreef op 01.10.2014 om 13:14 uur

Rob,

Ik heb de DVD+RW zelf opgenomen met een DVD-recorder. Maar nu wil ik de bestanden gaan bewerken via Video deluxe 2015 en daarvoor wil ik die gaan importeren via de importeermodule van VDL voor o.a. DVD's. En dan loopt het programma elke keer vast en start automatisch weer opnieuw op. Zo kun je doorgaan. Ik heb de nieuwste update voor VDL ook al geinstalleerd maar dat heeft geen resultaat. 

Ik ga nu het VDL-programma maar opnieuw installeren, mischien heeft dat wel resultaat.

Bedankt voor de reactie.

Voormalige gebruiker schreef op 01.10.2014 om 13:21 uur

Rob,

Ik heb de DVD+RW zelf opgenomen met een DVD-recorder. Maar nu wil ik de bestanden gaan bewerken via Video deluxe 2015 en daarvoor wil ik die gaan importeren via de importeermodule van VDL voor o.a. DVD's. En dan loopt het programma elke keer vast en start automatisch weer opnieuw op. Zo kun je doorgaan. Ik heb de nieuwste update voor VDL ook al geinstalleerd maar dat heeft geen resultaat. 

Ik ga nu het VDL-programma maar opnieuw installeren, mischien heeft dat wel resultaat.

Bedankt voor de reactie.

Beste,

Vroeger had ik ook een DVD recorder. Had toen ook het dit probleem. Toen ik de inhoud van de DVD kopieerde had ik er geen last meer van. Wat mij ook te binnen schiet heb je deze DVD gefinaliseerd via de DVD recorder.

succes,

Rob