Vasco di Gama

bloembollen schreef op 16.04.2017 om 15:02 uur

ik probeer via hulp Vasco da gama 9 hd essential te installeren. Dat lijkt te lukken maar als ik via bewerken - assistent - annimatie van reisroute de landkaart wil krijgen, dan komt het bericht: fout opgetreden in het script op deze pagina. Ik heb drie keer opnieuw geinstalleerd en hersteld, maar het bericht blijft komen.

betreft Video de Luxe 2017 premium.

Besturingssysteem windows 10.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 17.04.2017 om 09:59 uur

Beste,

Vasco da Gama 9 hd is volgens mij een stand-alone programma. U kunt Vasco opstarten, via de snelkoppeling die aangemaakt is op uw bureaublad.

Bewerken / assistent / animatie van reisroutes, dit is de animatie route maker van Magix. (dus geen VASCO).

Wanneer ik een reisroute van Magix maakt, krijg ik geen enkele foutmelding. zie afbeelding

Succes,

Rob

bloembollen schreef op 17.04.2017 om 11:46 uur

Beste Rob, dank voor je reactie. Ik heb inmiddels op een pagina van MAGIX een uitgebreide patch gedownload en Vasco is hiermee goed geintegreerd in het programma. Alles werkt weer. Nog fijne paasdag.

Voormalige gebruiker schreef op 17.04.2017 om 11:55 uur

Beste,

Kunt u hier vermelden, waar je deze uitgebreide patch bij Magix kan Downloaden?

Volgens mij had u deze kunnen downloaden via: Hulp / extra inhoud installeren. zie afbeelding

Groet,

Rob

bloembollen schreef op 17.04.2017 om 13:03 uur

Helaas, kan hem even niet vinden. De patchnaam is: Vdlx2017_Premium_Update_16.0.3.66. En downloaden via Hulp enz. ging niet meer. Die had ik nl al gedownload met 2 fout meldingen erin: fout 0 en fout 10. En dat bleef zich dus herhalen.

Voormalige gebruiker schreef op 17.04.2017 om 13:52 uur

Beste,

Patch: Vdlx2017_Premium_Update_16.0.3.66.exe is een programma update. Dit wordt bij Magix gedaan via: Hulp / online actualiseren. Dit staat geheel los van Vasco da Gama 9 HD essential.

Wat te doen bij een foutmelding 10? zie: https://support2.magix.com/customer/nl/faq/ik-krijg-de-melding-foutcode-10-wat-moet-ik-doen

Groet,

Rob

bloembollen schreef op 17.04.2017 om 18:56 uur

Beste, Onder technische ondersteuning (support), dan links aanklikken video de luxe premium, dan zie je patch for video de luxe premium, belangrijke wijzigingen in versie 16.0.3.66. Onderaan die pagina vind je, download patch. En toen waren alle problemen de wereld uit! Fijne avond.

Voormalige gebruiker schreef op 17.04.2017 om 19:16 uur

Hallo Els,

Fijn te horen dat uw probleem is opgelost.

Groet,

Rob