Vanaf SDHC-card capturen

Hupke schreef op 24.09.2010 om 12:04 uur

Onlangs heb ik een Panasonic HDC-700SD aangeschaft.

Direct vanaf de SDHC-card capturen gaat binnen het Video de Luxe 2008 niet. Ik capture nu via het door Panasonic meegeleverde HD Writer AE 2.1 programma.

Vervolgens Importeer ik in Video de Luxe middels 'Bestanden Importeren' maar deze stopt na een reeks items (scénes) onder vermelding 'Video de Luxe ondersteund deze extensie niet'. Vreemd want de eerste 10 bestanden 'pikte' hij wel op.

Verder moet ik een voor een het bestandje (scéne) opnieuw aanklikken, wat nogal wat tijd en geduld vergt.

 

Vraag 1: Is er geen directe mogelijkheid om vanaf SDHC-card binnen Video de Luxe te capturen? (Ik heb gezocht naar een directe upload via de Magix-site maar die is er niet c.q. heb ik niet gevonden)

Vraag 2: als direct importeren vanaf SDHC-card binnen Video de Luxe niet mogelijk is, hoe kan ik dan in één handeling alle items (scénes) ineens importeren?

Reacties

mi-bo schreef op 24.09.2010 om 12:31 uur

Beste,

de versie 2008 heeft 2 versies, 1 & 2 vesie 1 kan geeb avcdh//hdd aan, versie 2 wel. let wel dat het programma van 3 jaar geleden pas in de kinderschoenen stond,

als u van sd kaart importeerd knt u dit het beste met de camera doen, na installatie cd van camera wordt de camera als harde schijf gezien.

bij inladen van een project//opstarten kunt u van te voren aangeven hoe u het project wilt berwerken, is dit analoog// dv//avchd, als u dit van te voren aangeeft zal u het probleem niet tegen komen dat elke keer na een nieuw stukje film wordt gevraagd hoe wil u het op de tijdlijn hebben. dat het prject in een keer wel op de tijdlijn kwam kan best zijn dat u perongeluk aan heeft gegeven dat ht 70/576 moet zijn, vandaar dat u ik kon laden.

Let wel als u avchd//hdd wilt gaan bewerken dat u en snelle Pc moet hebben met een krachtige grafische kaart en van Magix producten alleen de versie + en premium hiervoor kan gebruiken,

succes.