Reacties

mi-bo schreef op 14.11.2011 om 11:36 uur

Wat heeft U dan gedaan

gr

boshuis schreef op 14.11.2011 om 17:40 uur

Dat is het juist!.... niets. Ik heb alleen eerder de twee slideshows samen als één project op een DVD gebrand. Maar bij het afdraaien kwam ik tot de conclusie dat ik nog iets aan de originele slideshows wilde veranderen. Bij het openen gaf hij al aan dat ik moest herhalen of  "iets"moest overslaan. Eerst herhalen gedaan, maar de zelfde melding. Daarna overgeslagen en toen kreeg ik de slideshow zonder enkele muziek stukken en de slideshow kon ik niet starten (was wel zichtbaar).

RiViS schreef op 14.11.2011 om 19:45 uur

De melding die je bij het openen kreeg betekent waarschijnlijk dat VdL één of meer files niet kan vinden, ik vermoed dat je de betreffende muziekstukken inmiddels hebt verwijderd óf verplaatst. Even checken en zo mogelijk terug zetten.

groet,

Rijk

boshuis schreef op 15.11.2011 om 17:45 uur

Het wordt nog gekker. Ik heb van de reeds gebrande DVD de slideshow geopend en opgeslagen (VTS-01).

Maar als ik nu een slideshow of een project of de net opgeslagen VTS-01 ga openen dan loopt alles direct vast.

Bij alles wat ik doe loopt CD & DVD 10 de luxe nu vast (please wie weet een oplossing, wat heb ik verkeerd gedaan)