USB Video converter werkt niet

pbundock schreef op 22.01.2011 om 16:30 uur

Ik heb Red U videos V3.0 gekocht, software geinstalleerd en de driver voor de USB video converter. Als ik vervolgens de software opstart en probeer iets te importeren vanaf een VHS video recorder met SCART aansluiting, dan wordt niks herkent, alsof de USB converter niet wordt gevonden of herkent.

 

Ik heb al de tips op deze site al geprobeerd (driver downloaden en opnieuw installeren, met USB converter in de USB poort) maar niks helpt. Volgens de apparaatbeheer is de USB video converter wel aanwezig en werkt volgens de specificaties. Maar, als ik het uithaal en weer aansluit, dan verdwijnt het van de apparaat lijst.

 

De USB converter heeft ook een zwarte knop, wat doet dit eigenlijk? In ieder geval, bij mij niks!

 

Ik heb al uren geprobeerd dit werkend te krijgen, heeft iemand enige idee????

Reacties

mi-bo schreef op 23.01.2011 om 12:03 uur

Beste,

de zwarte knop is om een snapshot(foto) van dat moment te maken.

Het programma, u heeft alles geinstalleerd, dan start U RUV op, Nieuw Videoproject aanmaken.

Dan geft U het een naam door magix de datum van de dag.

importeren video"van analoge bron ( videorecorede ) importeren aan.

dan ziet U hoe het aangesloten moet worden, ga naar verder en als u dan de rode knop in drukt eerst de videorecorder starten, dan zal in het preview scherm beelden te zien zijn en wordt er opgenomen.

Gebeurt dit niet wat voor scartaansluiting heeft U, voor de helft gevult aan de binnen zijde of volledig, is het voor de helft gevult dan heeft u alleen input en geen output, dan de r/w/g stekker op de videorecorder aansluiten of s-vhs ansluiting, en dan moet het werken.

succes.